مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد :

تسریع در بهره برداری مترو کرج با تامین مالی لازم / سرمایه گذاری ۴۲ هزار میلیاردی "شستا" در کشور

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۱:۳۱
کد خبر: ۱۲۵۵۷۴۳
تسریع در بهره برداری مترو کرج با تامین مالی لازم / سرمایه گذاری ۴۲ هزار میلیاردی شستا در کشور
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی گفت: در صورت تامین مالی لازم از سوی شهرداری کرج و استانداری البرز به عنوان کارفرمای پروژه امکان تکمیل خط ۲ قطار شهری کرج در کمترین زمان ممکن وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی رستمی با اشاره به مشارکت شرکت شستا در پروژه های کلان عمرانی و اقتصادی سطح کشور گفت: در این راستا در تلاشیم میزان بازدهی و کارایی سرمایه های بیمه شدگان این سازمان افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شرکت شستا ۴۲ هزار میلیارد تومان در پروژه های مختلف عمرانی ، اقتصادی و زیربنایی کشور سرمایه گذاری کرده است که طی سه سال آینده این میزان به رقم ۴۰۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی(شستا) در ادامه با تاکید براینکه تلاش می کنیم تا پروژه های عمرانی در حوزه تعهدات شرکت شستا بر اساس اولویت بندی ها تکمیل و به بهره برداری برسد گفت: افزایش اشتغالزایی ، کاهش قیمت تمام شده پروژه ها و در نهایت توسعه اقتصادی کشور از مهمترین اهداف وبرنامه های این شرکت شستا محسوب می شود.

رستمی در پایان اضافه کرد: شستا پروژه های بزرگی در زمینه پتروشیمی و صنایع پائین دستی آن ، معادن و زیرساخت های مرتبط  در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم را در دست اقدام دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز