نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در مشهد گشایش یافت

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۶:۴۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۵۸۹۳۷
نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در مشهد گشایش یافت
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی عصر سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: در این دوره از نمایشگاه ۱۵۰ شرکت تولید کننده داخلی و ۲۰ نماینده انحصاری از شرکتهای خارجی کشورهای ترکیه، امارات متحده عربی، ایتالیا و چین حضور یافته اند.

علی جلوه افزود: این نمایشگاه در گستره ۱۴ هزار مترمربع از محل دائمی برپایی نمایشگاه بین المللی مشهد در سالنهای هشت ضلعی و فردوسی برپا شده و آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان در بخشهای مختلف را در معرض بازدید عمومی قرار داده است.

وی اضافه کرد: زمینه فعالیت شرکتهای حضور یافته در این نمایشگاه در خصوص سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات، آسانسور، پله برقی و بالابر، در و پنجره، فناوری نوین ساختمانی، خدمات فنی و مهندسی، مصالح ساختمانی، سنگ و نما، دکوراسیون داخلی، تجهیزات آشپزخانه، چینی آلات بهداشتی و شیرآلات و تجهیزات اعلام و اطفای حریق است.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: تعداد شرکت کنندگان در بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نسبت به دوره قبل ۸۰ درصد و گستره فضای واگذار شده به آنها ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

جلوه افزود: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است و از فعالان ساختمان شرق کشور، هیات های تجاری و همسایگان ایران، متخصصان فروش صنایع مختلف، اعضای نظام مهندسی صنعت ساختمان خراسان، اتحادیه ها و انجمن های مرتبط برای حضور در آن دعوت به عمل آمده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز