پیام تبریک مشترک اعضای خانه جوانان مازندران ، مجمع جوانان استان و ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان ها به استاندار جدید مازندران

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۲:۵۰
کد خبر: ۱۲۶۰۴۴۵
پیام تبریک مشترک اعضای خانه جوانان مازندران ، مجمع جوانان استان و ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان ها به استاندار جدید مازندران
اعضای خانه جوانان مازندران ، مجمع جوانان استان و ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان ها به طی پیامی انتصاب جناب سید محمود حسینی پور را بعنوان استاندار جدید مازندران تبریک گفتند

به گزارش برنا مازندران ، متن این پیام به شرح زیر است :

بسمه تعالی

انتصاب جناب آقای سید محمود حسینی پور نوری به عنوان استاندار جدید مازندارن مایه ی تبریک و مباهات برای مردم شریف مازندران است چرا که مردم دیار علویان همواره دغدغه بومی بودن استاندار را داشتند تا دلسوزانه برای آبادانی استان عزیزمان کمر همت ببندد . 

حاصل سال ها تجربه مدیریتی در سطوح بالا و قدرت چانه زنی ایشان با دستگاه های اجرایی کشور می تواند در تحقق اولویت های اصلی توسعه استان نقش بسزایی داشته باشد.

دیدگاه جناب آقای حسینی پور در خصوص استفاده از ظرفیت واقعی جوانان استان با بیان این جمله که " ایشان استاندار جوانانی هستند که هیچ گروه و پارتی آن ها را حمایت نمی کند و جوانان صاحب ایده نباید با موانع خدمت در استان روبرو شوند" نشانگر این است که استاندار جدید مازندران به خوبی بر این نکته واقف است که حصار مدیریتی در سال های اخیر بزرگترین مانع برای ایفای نقش جوانان در جامعه بوده است! 

باور به اینکه آنچه موجب اقتدار کشور است ثمره روحیه جهادی جوانان می باشد و جوانان می توانند تحریم مدیریتی استان را بشکنند، بارقه هایی از امید را در دل های جوانان استان ایجاد کرده است.

جوان گرایی به عنوان روح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تعریفی برای حضور جوانان در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی اجتماعی  است.

 یکی از راه های تحقق این بیانیه مطالبه گری تخصصی جوانان به همراه ایده پردازی و برنامه ریزی است و این

امید آفرینی جناب آقای استاندار نشان می دهد نقش جوانان برای برداشتن این گام بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است!

همانطور که حضرت آیت الله لائینی نماینده محترم ولی فقیه، در دیدار با اعضای مجمع و خانه جوانان مازندران فرمودند : اگر از نسل جوان حمایت و استفاده شود در تبیین مفهومی ،سیاست گذاری ،نظریه پردازی و برنامه ریزی برای برون رفت از مشکلات راهکارهای راهگشایی خواهند داشت.اگر به جوانان بها دهیم از مشکلات و آسیب ها کاسته می شود.استفاده از این نسل پرانگیزه و با استعداد می تواند در تحقق شعار سال مثمر ثمر باشد. ایشان همچنین از مسئولین خواستند که استفاده از ظرفیت جوانان در رشد و توسعه استان را به عنوان یک هدف و آرمان ببینند و به آن ها دلگرم باشند!

بنا بر این باید گفت امور استان با آمارسازی و حرف درمانی پیش نمی رود. محورهای اصلی نقش آفرینی جوانان می تواند شناسایی معضلات و مشکلات ، ارائه ایده های نو و خلاقانه برای حل مشکلات و بکار گیری جوانان متعهد و متخصص در امور اجرایی استان باشد.

 با توجه به نگاه جناب استاندار ساختار های نظام مند و شبکه ای جوانان استان مازندران در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان، مجمع جوانان استان ، خانه جوانان استان و شهرستان ها و کمیسیون های تخصصی مجمع جوانان که از ظرفیت های لازم برای ایفای نقش در عرصه برنامه ریزی و اجرا برخوردارند آمادگی خود را جهت کمک به پیشبرد اهداف عالی مدیریت استان اعلام می نمایند.  

انتظار جامعه جوانان استان از جناب استاندار به عنوان ریاست ستاد ساماندهی امور جوانان استان ،عنایت ویژه به حوزه جوانان به عنوان حوزه ای مهم و فرا بخشی است که اگر با الگویی راهبردی، درست و به جا از ظرفیت بالقوه جوانان استفاده شود،بی شک گام بلندی در راه تحقق سند چشم انداز توسعه استان خواهد بود.

 

با آرزوی سربلندی و توفیق روز افزون برای جناب سید محمود حسینی پور نوری استاندار مازندران و آرزوی سعادتمندی برای مردم شریف مازندران

 

اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان مازندران و ستادهای امور جوانان شهرستان ها 

اعضای خانه جوانان استان مازندران و شهرستان ها

اعضای مجمع جوانان استان مازندران

اعضای کمیسیون های تخصصی مجمع جوانان استان مازندران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز