رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل؛

بیش از ۱۵۰۰ واحد صنفی متخلف در اردبیل جریمه شدند

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۱۲۷۵
بیش از ۱۵۰۰ واحد صنفی متخلف در اردبیل جریمه شدند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از جریمه بیش از ۱۵۰۰ واحد صنفی متخلف در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از رادبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با همراهی سایر دستگاه‌های ذی‌ربط ۳۱ هزار و ۹۴۲ بازرسی موردی و نوبه‌ای از واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی استان اردبیل از ۱۵ شهریور تا ۱۵ آبان امسال داشتند.

او افزود: در راستای بهره‌گیری از توان و ظرفیت آحاد مردم به منظور جلوگیری از تخلف‌های اقتصادی و صنفی در این مدت ۶۴۹ مورد گزارش و شکایت از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی دریافت و رسیدگی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به انجام بیش از ۱۰۰ مورد گشت مشترک با سازمان‌های متولی در این مدت، بیان کرد: حاصل بازرسی‌های انجام گرفته در این مدت، تشکیل یک‌هزار و ۵۸۵ فقره پرونده به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال بود.

صادقی یادآور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت بر اساس رسالت خود در راستای تنظیم بازار و تعادل قیمت‌ها به منظور افزایش رفاه عمومی در ایام بازگشایی مدارس با بهره‌گیری از ساز و کار‌های نظارتی، مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی مورد نیاز استان اردبیل را تامین و از طریق فروشگاه‌های زنجیره¬‌ای و واحد‌های صنفی منتخب بین شهروندان توزیع کرد.

در حال حاضر حدود ۵۰ هزار واحد صنفی در قالب ۱۱۶ اتحادیه و ۶ اتاق اصناف در استان اردبیل فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز