یادگار حاج قاسم سلیمانی در سنندج:

مادران این سرزمین سرچشمه استقامت و شهادت هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۶:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۱۷۹۴
مادران این سرزمین سرچشمه استقامت و شهادت هستند
زینب سلیمانی یادگار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی در سنندج گفت: مادران این سرزمین سرچشمه استقامت و شهادت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ زینب سلیمانی یادگار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی در سنندج گفت: حاج قاسم به کردستان علاقه داشت و این در سیر زندگی او مشخص بود و برای او پیروان هیچ مذهبی تفاوت نداشت و برای همه مظلومان و آزادیخواهان می‌جنگید.

یادگار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظافاه کرد: امام عاشورائیان تاریخ گفته بود که شهادت هنر مردان خداست و ما می‌پنداشتیم مادران تنها شیر شهادت به فرزندانشان می‌نوشانند، اما آن‌ها سرچشمه آب زلال شهادت و از شراب طهور شهادت نوشیده و سرمست آن هستند.

زینب سلیمانی گفت: خیل مادرانی که فرزندانشان را در راه شهادت بدرقه می‌کردند در بلندای معرفت قرآنی تا کمر اسلام استوار بماند در راه انقلاب اسلامی استقامت کردند و زنان قهرمان با یک دست سلاح عفت و با دیگری غیرت را نگه داشته و در این راه شهید و یا جانباز شدند و معلمان ایستادگی و مقاومت ملت ایران شدند.

یادگار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: مادری که خود خواسته پای در آتش نمرودیان گذاشت تا ابراهیم را از دست دژخیمان رها کند او اگر چه اسیر بود، ولی دموکرات تیغ کین بر جانش نشانده و او را به شهادت رساند.

زینب سلیمانی در مراسم باشکوه تشییع این بانوی شهید گفت: او دختر مشرق زمین است که خورشید او از مشرق ایران طلوع کرد تا تباهی دشمنان را بشکند و جانمان را از شهد شیرین شهادت پر کند تا زنان قهرمان و مادران پاک نهاد این سرزمین خواب راحت را از چشمتان ربوده و مزدوران دمکرات و داعش را تباه خواهند کرد.

یادگار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: امثال دموکرات‌های داعش مسلک بدانند که پرچم شهادت هرگز بر زمین نمی‌ماند و یاد و نام شهید اسدی رهایی بخش ملت از اسارت دنیوی شد و مادرانه همه ملت را گرد هم جمع کرد تا عاقبت بخیر‌ی را مسالت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز