معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز:

یادواره "شهدای ورزشکار" البرز سوم آذرماه برگزار می‌شود/ اعتبار تسهیلات کارآفرینی جوانان افزایش می‌یابد

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۱:۵۸
کد خبر: ۱۲۶۱۹۰۲
یادواره شهدای ورزشکار البرز سوم آذرماه برگزار می‌شود/ اعتبار تسهیلات کارآفرینی جوانان افزایش می‌یابد
معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان البرز در سوم آذرماه وهمزمان با هفته بسیج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری اظهار کرد: این یادواره با همکاری بسیج ورزشکاران استان البرز به میزبانی سالن اجتماعات هیئت انصارالامام کرج و از ساعت 14:30 برگزارخواهد شد.

وی افزود: در این برنامه علاوه بر حضور جامعه بزرگ ورزش وجوانان  یکی ازمسئولان استانی به عنوان سخنران حضور خواهد داشت ضمن آنکه در بخشی ویژه از خانواده های مدافع حرم و مدافع سلامت نیز تجلیل خواهد شد.

افشاری به دیگر برنامه های این معاونت در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی گلزار شهدا و اهدای کمک های مومنانه به خانواده های نیازمند از دیگر برنامه های این هفته است.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود به نشست روز گذشته خود با مسئولان اداره کل تعاون و صندوق کارآفرینی امید استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سال جاری شاهد کاهش اعتبارات این صندوق در حوزه جوانان هستیم و در این نشست بر افزایش این اعتبار و تسهیل اعطای وام های کارآفرینی به جوانان تاکید شد.

وی تصریح کرد: مسئولان صندوق کارآفرینی امید نیز قول مساعد در خصوص افزایش اعتبار سالن جاری این صندوق در حوزه کارآفرینی جوانان را دادند ومقرر شد روند اعطای تسهیلات به جوانان متقاضی نیز سرعت بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز