در سمینار دو و میدانی به میزبانی رامسر مطرح شد ؛

دکتر سجادی : دو و میدانی نیاز به ترویج دارد / گردشگری ورزش مورد توجه قرار گیرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۶:۲۶
کد خبر: ۱۲۶۳۰۵۵
دکتر سجادی : دو و میدانی نیاز به ترویج دارد / گردشگری ورزش مورد توجه قرار گیرد
با حضور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان ، صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی و رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، سمینار بررسی فرصت ها و چالش های دو و میدانی در شهرستان رامسر برگزار شد

به گزارش برنا مازندران ، دکترسیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در سمینار بررسی چالش ها و فرصت های دو و میدانی که با حضور صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی ، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، اورنگ مستقیم ریس هیات دو و میدانی مازندران، نیما رمجی رئیس ورزش و جوانان رامسر و جمعی از بزرگان و نامداران و پیشکسوتان دو و میدانی در رامسر برگزار شد گفت : وظیفه داریم به رسم ادب و فرهنگ ایرانی از دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که میزبان است و آقای صیامی ریاست فدراسیون دو و میدانی قدردانی و تشکر کنیم.

 
وی افزود؛ با انتخاب رامسر سعی شد به گردشگری ورزش هم توجه شود و شهرستان زیبای رامسر در این رویداد معرفی شد و معتقدم دو و میدانی باید میان مردم رود و مسابقات دو خیابانی نیز در همین راستاست.
 
وزیر ورزش و جوانان بیان داشت؛استفاده از ظرفیت پیشکسوتانی مانند آقایان غیاثی و روستایی فرد برای دو و میدانی تاثیرگذار است و گاهاً بغض ها در دو میدانی که ناشی از دلسوزی است برای این رشته ارزشمند است و این نشست ها در رفع مشکلات تاثیرگذار است.
 
دکتر سجادی تاکید کرد؛ در شان جمهوری اسلامی نیست به آنچه داریم قانع باشیم و باید شرایط فعلی دو و میدانی را بهبود ببخشیم و اگر امروز از دو و میدانی و هویت و استاندارد این رشته صحبت میکنیم، نباید از استانداردها غافل شویم.
 
وی گفت :برای بازگشت به اقتدار دو و میدانی و روزهای خوب، این نشست ها باید خروجی داشته باشد و همایش ها نتیجه بخش باشد و ازطرفی امروز عصر ارتباطات است و باید برای توسعه دو و میدانی از ظرفیت ارتباطات استفاده کنیم.
 
وزیر ورزش که در جمع خانواده دو و میدانی سخنرانی می کرد اظهار داشت؛ وقتی کنار هم قرار گیریم قدرتمند تر خواهیم بود و باید این روحیه دوستی و رفاقت ها و ارتباطات در فضای دو و میدانی حاکم شود و بعنوان خادم ورزش و جوانان خواهش میکنم برای گسترش و معرفی دو و میدانی فکر، ابتکار و خلاقیت بکارگیری شود.
 
دکتر سیدحمید سجادی تاکید کرد؛ آکادمی نیاز روز دو و میدانی ماست و برای ساخت آن تلاش خواهیم کرد تا در سراسر کشور کمپ های مختلف و مناسب در جهت توسعه این ورزش داشته باشیم.
 
وی افزود؛ باید دو و میدانی را با استفاده از ظرفیت رسانه ها به مدارس ببریم و ارائه راهکار مهمترین مبحث برای توسعه این ورزش است .
 
وزیر ورزش و جوانان درخصوص توسعه ورزش بانوان گفت : اعتقادمان در دولت اینست که ورزش بانوان مستقل و خودکفا داشته باشیم و معتقدم راهکارهای رشد دو و میدانی بانوان باید در همایش های آینده بررسی شود.
 
دکتر سجادی در پایان صحبت هایش تصریح کرد؛ دو و میدانی ایران 90 ساله است و امیدوارم 100 سالگی دو و میدانی را با اتفاقات خوب جشن بگیریم.
 
 
رئیس فدراسیون دو و میدانی :با همدلی وضعیت دو و میدانی را بهبود خواهیم بخشید
 
هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در سمینار بررسی فرصت ها و چالش های دو و میدانی در رامسر گفت : از هیات های استانی که همکاری لازم را یون دارند قدردانی میکنم . وی افزود؛ دو و میدانی به لحاظ امکانات شرایط مناسبی ندارد و این برای رشته اول المپیک خوشایند نیست.
 
صیامی اظهار داشت : در راه اندازی مسابقات رده های پایه دو و میدانی اتفاقات خوبی افتاده است و در برنامه زمانبندی 4 ساله، تعداد ورزشکاران این رشته را باید افزایش دهیم.
 
صیامی همچنین افزود؛ هدف ما اینست که با فضای همدلی، وضعیت دو و میدانی را بهبود ببخشیم و جایگاه این رشته را ارتقاء دهیم.
 
دکتر رنگرز؛ حمایت از دو و میدانی موجب ارتقاء جایگاه ورزش کشور خواهد شد
 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در سمینار بررسی فرصت ها و چالش های دو و میدانی که با حضور وزیر ورزش و جوانان در رامسر برگزار شد گفت : دکتر سجادی در شرایط حساس کنونی به خواست جامعه ورزش لبیک گفتند و این مسئولیت را پذیرفتند و باید همه جامعه ورزش در این شرایط از وزیر محترم حمایت کنند تا به اهداف عالی در توسعه ورزش دست یابیم و با شناختی که از دکتر سجادی وجود دارد، امیدواریم شاهد اتفاقات خوب در ورزش باشیم.
 
رنگرز بیان داشت؛ جامعه ورزش یکبار برای همیشه باید روی مدیری ورزشی و تحصیلکرده به اجماع رسد و البته باید صبر کرد و مطالبات و توقعات را مدیریت شده پیگیری نمود.
 
وی تاکید کرد؛ حضور دکتر سجادی در مقام وزارت، اتفاقی خاص برای رشته دو و میدانی خواهد بود و می توان امیدوار بود توسعه دو و میدانی جایگاه ورزش کشور را ارتفاء دهد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان افزود؛ دو و میدانی با حضور چهره های پرتلاش و نام آور روزهای خوبی داشت و با احسان حدادی به جایگاه بزرگی در المپیک رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز