طرح واکسیناسیون خانه به خانه در حاشیه شهر مشهد در حال اجراست

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۰:۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۶۳۴۲۷
طرح واکسیناسیون خانه به خانه در حاشیه شهر مشهد در حال اجراست
مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: طرح واکسیناسیون خانه به خانه برای آن دسته از افرادی که امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون ندارند در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد در حال اجراست.

به گزارش برنا؛ دکتر محمد حسن درخشان با اشاره به اینکه در بسیاری از شهرستان ها تیم های سیار راه اندازی شده است تا واکسیناسیون برای افرادی که امکان مراجعه ندارد نیز انجام شودگفت: تیم های سیار با حضور به درب منازل واکسیناسیون شهروندان را انجام می دهند.

وی تصریح کرد: شناسایی افرادی که انگیزه واکسیناسیون ندارند یکی از رویکردهای اساسی در اجرای طرح خانه به خانه است.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه اجرای این طرح برای افراد بالای 60 سال که دز اول واکسن خود را دریافت نکرده اند اجرایی می شود، گفت: ابتدای کار توسط بسیج جامعه پزشکی و با بهره گیری از توان 10 دستگاه اتوبوس انجام شد که همچنان این اتوبوس در خدمت واکسیناسیون سیار قرار دارد.

دکتر درخشان با اشاره به اینکه همکاران بسیج جامعه پزشکی در 8 پایگاه تجمیعی برای موضوع واکسیناسیون حاشیه شهر مشارکت دارند عنوان کرد: سرعت بخشی به امر واکسیناسیون و واکسینه کردن افراد دارای بیماری زمینه ای از جمله مهمترین موضوعاتی است که در برنامه واکسیناسیون خانه به خانه دنبال می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز