استاندار البرز:

قرارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در البرز ایجاد می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۸:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۳۸۳۸
قرارگاه  پیشگیری از آسیب های اجتماعی در البرز ایجاد می‌شود
استاندار البرز گفت: قرارگاه اجتماعی در استانداری البرز و تمامی فرمانداری های استان تشکیل می شود و شهر به شهر و محله به محله برنامه محور برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی حرکت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجتبی عبداللهی شامگاه روز شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های صورت برای برقراری نظم و امنیت در استان، اظهار کرد: به طور قطع با توجه به شرایط خاص و حساس البرز، برقراری نظم و امنیت نیازمند جدیت و تلاش شبانه روزی و مجاهدت های نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: قدردان این حضور ارزشمند هستیم چراکه با فرماندهی مقتدر و مجموعه نیروی انتظامی استان اقدامات بزرگی در حوزه برقراری نظم و امنیت رقم خورد.

عبداللهی گفت: نیروهای خدوم انتظامی، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و به حفظ و حراست از نظام و مردم اقدام می کنند و در این راستا برای ارتقا زیرساخت های نیروی انتظامی استان با تمام توان پای کار هستم.

وی افزود: چاره اندیشی در خصوص آسیب های اجتماعی یکی از مهمترین دغدغه های بنده و نیاز استان و مطالبه مردم است که با کمک نیروی انتظامی می توانیم کارهای بزرگی را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

عبداللهی گفت: قرارگاه اجتماعی در استانداری البرز و تمامی فرمانداری های استان تشکیل می شود و شهر به شهر و محله به محله برنامه محور برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: بر این اساس می توانیم با کوله باری از تجربه، آسیب ها و ناهنجاری های حاشیه نشینی را مورد بررسی و چاره اندیشی قرار دهیم.

عبداللهی اضافه کرد: تمامی دستگاه ها در این قرارگاه ماموریت خواهند داشت و اراده ای جدی برای این امر شکل می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز