میر جلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور؛

ماموریت اصلی سازمان بسیج ورزشکاران تعمیق معنویت و پایبندی به شعائر اصیل انقلاب اسلامی می باشد

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۷:۲۸
کد خبر: ۱۲۶۳۹۳۵
ماموریت اصلی سازمان بسیج ورزشکاران تعمیق معنویت و پایبندی به شعائر اصیل انقلاب اسلامی می باشد
میر جلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در برنامه ورزشی ورزش، تلاش، نشاط شبکه استانی اردبیل، ماموریت اصلی سازمان بسیج ورزشکاران تعمیق معنویت و پایبندی به شعائر اصیل انقلاب اسلامی می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، میر جلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در برنامه ورزشی ورزش، تلاش، نشاط شبکه استانی اردبیل با اشاره به اینکه ماموریت اصلی سازمان بسیج ورزشکاران تعمیق معنویت و پایبندی به شئائر اصیل انقلاب می باشد گفت:یکی از اصلی ترین رسالت های این سازمان تعمیق معنویت و ترویج اخلاق و منش پهلوانی در ورزش می باشد.

میر جلیلی با تاکید بر فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه ورزشکاران در هر دو بعد جسمانی و روحی ورزش بکنند افزود: دیگر رسالت این سازمان تحقق منویات مقام معظم رهبری در ورزش می باشد ودر سال جاری سازمان بسیج ورزشکاران در کل کشورمبتنی بر سند اعتلای بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب حرکت خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به اینکه این سازمان 4 راهبرد را در دستور کار خود قرار خواهد داد اضافه کرد: اولین راهبرد عدالت محوری و فساد ستیزی می باشد دومین راهبرد در سازمان صیانت از استقلال آزادی و شعائر اصیل اقلاب می باشد و راهبرد سوم این سازمان هم ترویج فرهنگ عمومی وسبک زندگی ایران اسلامی و در راهبر چهارم هم سازمان به دنبال تعمیق معنویت، ترویج اخلاق و منش پهلوانی در ورزش می باشد که این سازمان به دنبال تحقق این راهبردها در کشور می باشد.

او افزود: تلاش در ورزش همانند جهاد می باشد که یک ورزشکار با تلاش و پشتکار خودش با به اهتزار در آوردن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در میادین مختلف ورزشی برای اعتلای انقلاب و به پاس قدردانی از حماسه شهدا برای ایران اسلامی افتخار آفرینی می کنند.

وی در خصوص عملکرد سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل تصریح کرد: جایگاه سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل با وجود 200 مدال المپیک ، پارالمپیک و جهانی که یکی از استانهای قهرمان پرور و پهلوان خیز می باشد و با توجه به وحدتی که استان وجود دارد جزو 4 استان برتر در سطح کشور می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز