بسیج وابسته به هیچ جناح و جریانی نیست

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۰:۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۵۸۵۳
بسیج وابسته به هیچ جناح و جریانی نیست
استاندار اردبیل گفت: بسیجی با گمنامی و بدون شهرت در خدمت نظام جمهوری اسلامی بوده و هیچ وقت دنبال نام و نشان نبوده و نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،سید حامد عاملی در نشست صمیمی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و کارمندان به مناسبت هفته گرامی داشت بسیج با بیان اینکه بسیجیان همیشه در صحنه حاضر هستند افزود: خدمت بی منت با تفکر جهادی و حفظ عزت از ویژگی های بسیج محسوب می شود.
استاندار اردبیل تصریح کرد: طبق فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، بسیج به هیچ جناح و جریانی وابسته نیست و نباید دنبال سیاست بازی باشد.
نماینده عالی دولت در استان اردبیل اظهار کرد:مبنای اصلی دولت سیزدهم مکتب بسیجی بوده و به هیچ جناح و جریانی وابسته نیست و این رویکرد در ادارات دولتی که مظهر حاکمیت است باید نمود بیشتری داشته باشد.
عاملی با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیجی در عملکرد ادارات نهادینه شود افزود: باید مفهوم و فلسفه نامگذاری هفته بسیج مطالعه و به اهداف و اهمیت این مفاهیم توجه جدی شود.
وی با بیان اینکه بسیج بدون منت و با صداقت در کنار مردم و پشتیبان ولایت است بیان کرد: ساده زیستی، بی ادعایی و اثربخشی در جامعه و خودساختگی از دیگر ویژگی های بسیجی است که باید به این قشر از جنبه های مختلف به عنوان الگوی تمام عیار در جامعه ارج نهاده شود.
این مسوول با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه و برخاسته از متن مردم است ادامه داد: بسیج در مقاطع مختلف پیوسته نیات شوم دشمن را شناسایی و در همه موارد شیطنت های مخالفان نظام را خنثی کرده است.
وی با اشاره به اینکه بسیجی باید به فکر مردم و مستضعفان باشد گفت: بسیجی بودن صرفا به اسم و شعار دادن نیست بلکه باید در عمل نیز با حل مشکلات مردم و توجه به نیازمندی ها و نگاه دلسوزانه به جامعه و مردم  یک بسیجی واقعی بود.
در این نشست جواد صبور فرمانده دوران دفاع مقدس، حجت الاسلام عابدی و سه نفر از فرماندهان بسیج ادارات در رابطه با هفته بسیج سخنانی را ارایه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز