فوتبال البرز در هفته‌ای که گذشت

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۶:۱۲
کد خبر: ۱۲۶۵۹۰۷
فوتبال البرز در هفته‌ای که گذشت
رقابت های فوتبال باشگاهی کشور درحالی در رده های مختلف آغاز شده که استان البرز در لیگ های مختلف چندین نماینده را راهی مسابقات کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در ادامه مروری بر عملکرد این تیم ها در هفته ای که گذشت خواهیم داشت.

لیگ دو؛ یکی باخت و دیگری برد

هفته دوم لیگ دو در این هفته پیگیری شد و دو نماینده البرز صاحب یک برد و یک شکست شدند. شهدای رزکان البرز در بابلسر با دو گل مغلوب شهدای این شهر شد و نتوانست در زمین ناهموار و بی کیفیت این شهر شمالی کاری از پیش ببرد و تیم پرحاشیه گل ریحان نیز پس از غیبت در بازی گذشته با تیمی نصفه ونیمه مقابل خلیج فارس بندرماهشهر صف آرایی کرد و با یک گل به برتری رسید.

در پایان دوهفته از لیگ دو فوتبال ایران هر دونماینده البرز صاحب یک پیروزی و یک شکست شده اند و با 3 امتیاز در میانه های جدول گروه های اول و دوم جای گرفته اند.

لیگ 3؛ برد اقتصادی هر دو نماینده البرز

لیگ 3 فوتبال ایران هفته اول خود را با برگزاری بازی های مختلف پشت سر گذاشت و هر دو نماینده البرز موفق به کسب پیروزی  مقابل حریفان خود شدند.

تیم جوان ستارگان سیمرغ البرز در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل گرین کشاورز نهاوند به برتری یک بر صفر رسید و وحدت اغشت نیز مقابل شهروند رامسر در یک بازی خارج از خانه با یک گل پیروز شد تا این لیگ برای البرزی ها با برد و شیرینی آغاز شود.

لیگ برتر بانوان؛ قعرنشینی نماینده البرز

لیگ برتر فوتبال بانوان هم هفته دوم خود را پشت سر گذاشت و البته با ثبت دومین شکست نماینده بی نام البرز  همراه بود.

در این هفته تیم البرز با نتیجه سنگین 5 بر صفر مغلوب خاتون بم شد تا در پایان هفته دوم بدون امتیاز در قعر جدول 12 تیمی این مسابقات جای بگیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز