همکاری شورای اسلامی استان البرز و بهزیستی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۶۶۴۳۸
همکاری شورای اسلامی استان البرز و بهزیستی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی
در نشست مشترک رئیس شورای اسلامی استان البرز و مدیرکل بهزیستی راه های همکاری مشترک و هم افزایی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی مورد بررسی وتبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در این نشست که صبح امروز شنبه برگزار شد رییس شورای اسلامی استان البرز با قدردانی ازتلاش ها و اقدامات اثربخش بهزیستی البرز در جهت ارائه خدمات مناسب به اقشار آسیب پذیر و آسیب دیدگان اجتماعی گفت: شورای استان این آمادگی را دارد تا در جهت مقابله موثرتر با آسیب های اجتماعی دراستان همراهی لازم را با بهزیستی داشته باشد.

علیرضا قره حسنلو افزود: در این راستا آمادگی انعقاد یک تفاهم نامه در بخش های مختلف را با بهزیستی استان درحوزه کودکان کار، معتادین متجاهر و سایر خدمات حمایتی خصوصا در بافت روستاها و حاشیه شهرها را داریم.

وی بحث توانمند سازی مددجویان بهزیستی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این بخش نیز می توان از ظرفیت شوراهای شهر و روستا بهره گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان البرز نیزدر این نشست با ابراز خرسندی از رویکرد شورای اسلامی استان در دوره ششم گفت: موضوع برخورد  وکمک مردم به کودکان کار و تکدی گری نیازمند فرهنگ سازی است وباید حمایت ها از مسیر درست رقم بخورد.

اسدالله حیدری افزود: بهزیستی استان با تمام توان وظرفیت خود برای ارائه خدمات به مددجویان تلاش می کند و موضوع کودکان کار و حمایت از آنها را با جدیت در دستور کار دارد.

وی افزود: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از کودکان کار و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته اندو برای پوشش هرچه بیشتر خدمات به شدت نیازمند همکاری شورای استان هستیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز