سید حامد عاملی: بزرگراه شمال - جنوب در توسعه اردبیل نقش اساسی دارد

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۴:۰۳
کد خبر: ۱۲۶۷۴۹۴
سید حامد عاملی: بزرگراه شمال - جنوب در توسعه اردبیل نقش اساسی دارد
سید حامد عاملی استاندار اردبیل ، چهار خطه کردن راه‌های اصلی پارس آباد - اردبیل، مشگین شهر-اردبیل و محور سرچم - اردبیل در توسعه اقتصادی و گردشگری نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در نشست با عوامل و پیمانکاران پروژه‌های راه در شمال استان گفت: با طرحی که در رابطه با ایجاد صندوق و افزایش اختیارات استانداران ارایه شده، سال آینده از لحاظ اعتبار در شرایط مطلوب قرار خواهیم گرفت.

او با بیان اینکه راه اندازی صندوق اعتباری در استان به پروژه‌های عمرانی کمک زیادی خواهد کرد گفت: اعتبار این صندوق از محل درآمد مازاد، فروش املاک مازاد، صندوق توسعه ملی، اعتبارات استانی و ملی تامین خواهد شد.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از تمامی عوامل راهسازی در استان اظهار کرد: افزایش و توسعه بزرگراه‌ها در استان ضمن کاهش تصادفات در محور‌های حادثه خیز به تسریع و تسهیل ترانزیت کالا‌ها کمک زیادی خواهد کرد.

عاملی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در کشور بخشی از منابع موردنیاز از محل مصوبات سفر رییس جمهوری به استان تامین می‌شود و بخش عمده اعتبارات لازم نیز در سازمان برنامه و بودجه به سال آینده موکول شده است.

او با تاکید بر این اینکه باید کارگاه‌های مستقر در این محور‌ها به فعالیت خود ادامه دهند افزود: بخشی از مطالبات پیمانکاران در سال جاری تامین می‌شود و از محل ماده۵۶ نیز تفاهم نامه با بانک ملت در حال پیگیری است که تاپایان دی ماه می‌توان روی این موضوع نیز حساب ویژه باز کرد.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با راه اندازی کارخانه آسفالت در این محور می‌توان آسفالت با کیفیت را با کمترین زمان ممکن برای پروژه‌های در حال اجرا تامین کرد و این موضوع با پیگیری دستگاه‌های مرتبط محقق می‌شود.

عاملی گفت: پروژه‌های عمرانی به خصوص بزرگ‌راه‌هایی که برای رونق اقتصادی منطقه از اهمیت بالایی برخوردارند از اولویت‌های اصلی ما خواهد بود و به‌جد پیگیر تامین منابع این پروژه‌ها هستیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز