زنجیر برد های تیم والیبال شهدای ارشق در ایستگاه چهارم پاره شد

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۸:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۸۲۷۸
زنجیر برد های تیم والیبال شهدای ارشق در ایستگاه چهارم پاره شد
رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور، زنجیر برد های تیم والیبال شهدای ارشق در ایستگاه چهارم در مقابل شهداب یزد پاره شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،تیم والیبال شهدای ارشق مشگین شهر در حالی میزبان شهداب جوان یزد بود که دو برد پیاپی را مقابل تیم های قارتال سرعین و چادر ملو یزد به دست آورده بود .

این تیم دست های اول و دوم را با نتایج 25 بر 18 و 25 بر 22 از حریف یزدی برد اما با هوشیاری و ارنجی که سرمربی تیم شهداب یزد در ترکیب تیم قرار داد تیم یزدی موفق شد با  برد سه دست پیاپی 20 بر   25، 18 بر 25 و 14 بر 16بازی را به نفع خودش  به پایان برساند .

در دیگر دیدار هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور که به میزبانی سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار شد تیم والیبال قارتال سرعین در ادامه ناکامی های خود بازی را با نتیجه 3 بر 2 به حریف شمالی خود کندوان نور(20 بر 25، 21 بر 25، 29 بر 27، 26 بر 24 و 13 بر 15) واگذار کرد .

هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور روز سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و تیم شهدای ارشق با تیم های آریا تنکابن  در استان مازندران و  دیگر نماینده استانمان روز پنجشنبه 11 آذرماه در اردبیل به مصاف  تیم شهداب یزد خواهد رفت .

رده‌بندی تیم‌های لیگ دسته یک در پایان هفته چهارم بدین شرح است:

گروه A

1) گیتی پسند اصفهان / 3 برد و 9 امتیاز

2) همای عقاب تهران / 2 برد و 6 امتیاز

3) کندوان شمال نور / 2 برد و 6 امتیاز

4) آریا تنکابن / 2 برد و 6 امتیاز

5) افق قم / 2 برد و 6 امتیاز

6) شهداب جوان یزد/ 2 برد و 5 امتیاز

7) توپکا / 2 برد و 5 امتیاز

8) چادر ملو / بدون برد و یک امتیاز

9) قارتال سرعین / بدون برد و یک امتیاز

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز