شوراها می‌توانند پل ارتباطی مردم ودستگاه‌های خدمات‌رسان باشند

۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۲۶۸۷۷۲
شوراها می‌توانند پل ارتباطی مردم ودستگاه‌های خدمات‌رسان باشند
رئیس شورای اسلامی استان البرز گفت: شوراها می توانند به عنوان یک پل ارتباطی میان مردم و دستگاه های خدمات رسان عمل کرده و در جهت رفع مشکلات مردم و انتقال مطالبات آنها گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علیرضا قره حسنلو شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ که با حضور استاندار البرز برگزار شد اظهار کرد: با توجه به این ظرفیت انتظار داریم نگاه ویژه ای به شوراها وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: دولت جدید با اولویت بخشی به شوراها می تواند در جهت اجرای مطلوب سیاستهای خود و در نهایت ایجاد رفاه درخدمت مردم باشد.

قره حسنلو با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان چهارباغ گفت: این شهرستان از موقعیت مهم جغرافیایی برخوردار است و به فرودگاه، اتوبان و راه آهن دسترسی دارد.

وی ادامه داد: همچنین  استقرار صنایع مختلف و زیرساخت های مناسب کشاورزی ،گلخانه ای ، باغداری و دامداری فرصت مناسبی ایجاد کرده که این شهرستان به عنوان مرکز گلخانه ای استان تبدیل شود و فرصت های صادراتی و در نهایت توسعه اقتصادی و اشتغال را به ارمغان آورد.

رئیس شورای اسلامی استان البرز در پایان گفت: چهارباغ شهرستان نوپایی است و نیازمند نگاه ویژه ای است و ضرورت دارد در جهت ایجاد زیرساخت های مناسب از جمله احداث بیمارستان و بهبود راههای مواصلاتی بین روستایی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز