مهلا مومن زاده: خوش‌رنگ ترین مدال المپیک ۲۰۲۴ را می‌خواهم

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۲:۰۴
کد خبر: ۱۲۶۹۳۱۶
مهلا مومن زاده: خوش‌رنگ ترین مدال المپیک ۲۰۲۴ را می‌خواهم
ملی پوش البرزی تکواندو با ابراز رضایت از روند درمان مصدومیت اش گفت: تمام تلاشم را برای کسب خوش رنگ ترین مدال در المپیک 2024 را به کار خواهم گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مهلا مومن زاده اظهار کرد: پس از آسیب دیدگی و پارگی رباط، زانوی خود را به تیغ جراحان سپردم و در حال حاضر نیز دوران نقاهت خود را سپری می کنم.

وی افزود: خوشبختانه مراحل درمانی ام با سرعت رو به بهبود پیش می رود و در حال حاضر مراحل پایانی فیزیوتراپی را طی می کنم.

مومن زاده  که مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان منچستر را در کارنامه افتخارات خود دارد ادامه داد: تمرینات اصلاحی و بازتوانی خود را آغاز کرده ام و امیدوارم به زودی به میادین مسابقات بازگردم.

وی افزود: تمام تلاشم این است تا با حضور موفق در رقابتهای پیش رو نماینده کشورم در رقابتهای المپیک ۲۰۲۴ باشم و بتوانم  صاحب خوش رنگ ترین مدال این رقابتها شوم.

هوگوپوش وزن  ۴۹ - کشورمان  با تبریک کسب مقام سومی تیم ملی ایران در رقابتهای آزاد جهانی گفت: خوشبختانه با هدایت کادر فنی و تلاش بازیکنان نتایج قابل قبول و خوبی برای تیم ملی کشورمان رقم خورد .

وی تصریح کرد: حق تک تک بچه ها در این رویداد کسب خوشرنگ ترین مدال بود،هر چند نتایج در تکواندو هیچ گاه قابل پیش بینی نیست وامیدوارم تیم ملی کشورمان در رقابتهای جهانی خوش بدرخشد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز