سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به لرستان

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۸:۰۵
کد خبر: ۱۲۷۱۸۲۴
سفر  معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به لرستان
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده جهت بررسی مشکلات و مسایل حوزه زنان به به شهرستان دلفان سفرکرد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان؛ انیسه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده امروز پنج شنبه 18 آذرماه  جهت  انجام سفری 2 روزه و بررسی مشکلات و مسایل حوزه زنان از طریق نور آباد  وارد لرستان شد و مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت.

 او  پس از دیدار با زنان کار، در جلسه‌ای با حضور نماینده این قشر، امام جمعه و فرماندار نورآباد و نماینده دلفان در مجلس شورای اسلامی مسایل و مشکلات زنان کار این شهرستان را بررسی کرد.

بازدید از بیمارستان شهرستان دلفان و دیدار با پرستاران و بازدید از کارگاه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از دیگر برنامه‌های خزعلی در نورآباد است.

همچنین بازدید از روستای جعفرآباد و موسسه یاس کبود اشترینان، دیدار با امام جمعه بروجرد، دیدار با خانواده شهیده سلامت زهرا شیرویه، بازدید از کارگاه قالیبافی و بیمارستان بروجرد نیز از برنامه‌های بعدی خزعلی  در سفر به بروجرد خواهدبود.

 دیدار با امام جمعه شهر، فعالان زن و کنشگران اجتماعی  شهرستان  کوهدشت و  سپس دیدار  با اقشار زنان در خرم آباد  از برنامه های سفر معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به لرستان  در روز جمعه 19 آذرماه خواهدبود

از آنجا که مردم شهرستان دلفان از لحاظ اقتصادی و معیشتی وضعیت مناسبی ندارند پدیده نو ظهور زنان کار آن همواره به عنوان دغدغه دولت مردمی آیت الله رییسی بوده و در راستای حل این معضل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حساسیت ویژه و نگاه ویژه تر دولت بر آن است تا ریشه های این مشکل را شناسایی و با طرح و برنامه ریزی دقیق و مناسب بتواند برای هدایت درست توانمندی زنان این شهرستان گام های موثری بردارد .

از این رو‌ و بر اساس شعار عدالت محوری و توازن منطقه ای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و معاونین ایشان  امروز با حضور در این شهرستان و دیدار با زنان کار راهکارهای برون رفت از این مشکل را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز