معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده :

پایلوت شدن لرستان با مرکزیت شهرستان دلفان برای توانمند سازی زنان

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۴:۵۴
کد خبر: ۱۲۷۱۸۳۰
پایلوت شدن لرستان با مرکزیت شهرستان دلفان برای توانمند سازی زنان
دکتر انیسه خزعلی از پایلوت شدن لرستان با مرکزیت شهرستان دلفان برای توانمند سازی زنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  خزعلی  روز پنج شنبه 18 آذرماه 1400 در سفر به لرستان و در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان با بیان  اینکه برنامه معاونت زنان یک برنامه جامع در راستای توانمند سازی است،اظهارکرد: به صورت خاص و ویژه زنان آسیب پذیر در اولویت این معاونت  قرار دارند.

او با اشاره به پدیده زنان کار در دلفان آن را ناراحت کننده  دانست وافزود :فرهنگ کار زنان دلفان شایسته تقدیر است اما اینکه برای تامین معیشت به میدان بیایند و به این شکل  وشمایل امرار معاش کنند بسیار ناراحت کننده است .

معاون  رییس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: از اینکه زنان کار دلفان برای جلوگیری از فروپاشی خانواده چنین به آب و آتش می زنند را هر مسوولی را وادار به تصمیم گیری جدی می کند و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری هم با علم به این موضوع در صدد است تا با برنامه ریزی در جهت  توانمند سازی آنان پدیده نوظهور زنان کار را برای همیشه جمع کند .

او بیان کرد:آسیب زدایی ، جلوگیری از طلاق و خودکشی و ... از جمله موارد دیگری بود که خانم دکتر خزعلی به آن اشاره کرد و افزود : ایجاد مراکز مشاوره و استفاده از نتایج پایلوتی آسیب های اجتماعی در دلفان  برای برنامه ریزی بهتراز برنامه های در دست اقدام این معاونت خواهد بود .

خزعلی  بالا بردن توان اقتصادی و معیشتی را هدف اصلی پایلوت قرار دادن لرستان عنوان کرد و آنرا  مستلزم همکاری و همیاری مسوولان و خود زنان دانست.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز