مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با برنا:

۲ پروژه مهم ورزشی در کوهدشت در روند احداث است

۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۱:۰۲:۳۰
کد خبر: ۱۲۷۲۰۷۱
۲ پروژه مهم ورزشی در کوهدشت در روند احداث است
حشمت الله امان الهی گفت:سرانه ورزشی کوهدشت 33 سانتیمترمربع است که سرانه پایینی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  امان الهی در حاشیه سفر وزیر ورزش وجوانان به شهرستان کوهدشت که در جریان یازدهمین سفر رییس جمهور وهیات دولت به لرستان انجام گرفته است با بیان اینکه  امروز در کوهدشت  میزبان وزیر محترم ورزش وجوانان هستیم،اظهارکرد: شهرستان کوهدشت با جمعیت نزدیک به ۱۷۱هزار نفر  دارای   سرانه ورزشی تقریبا  ۳۳سانتیمترمربع  است که  سرانه ورزشی پایینی محسوب می شود.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به پروژه های در دست احداث در کوهدشت ، افزود:  2  پروژه مهم سکوی تماشاگران و سالن مسابقاتی در این  شهرستان وجود دارد .

امان الهی با بیان اینکه   سکوی تماشاگران کوهدشت  در حال حاضر  فعال است، تصریح کرد:  اگراین پروژه  تخصیص مناسبی داشته باشد امسال فاز اول آن را  که قسمت بیرونی و سکو ها است به  افتتاح خواهیم رساند. همچنین به دنبال تخصیص اعتبار سالن مسابقاتی ورزشگاه کوهدشت هستیم.

او با بیان اینکه  امسال نیز یک زمین چمن مصنوعی برای کوهدشت  تعریف شده است ، یادآورشد: امسال برای اولین بار نیز مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را در کوهدشت برگزارکردیم تا نشان دهیم که کوهدشت توانایی برگزاری مسابقات بزرگ را دارد و اگر سالن مسابقاتی راه اندازی شود می تواند میزبانی های بیشتری میز بگیرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز