استقبال الیگودرزی ها از اجرای ۳ نمایش منتخب تئاتر لرستان

۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۴:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۳۳۵۷
استقبال الیگودرزی ها از اجرای  ۳ نمایش منتخب تئاتر لرستان
3 نمایش منتخب از سی وسومین جشنواره تئاتر استان لرستان با حضور داوران وجمع کثیری از علاقمندان به هنر نمایش در شهرستان الیگودرزبه روی صحنه رفت .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ در حاشیه اجرای این نمایشها میثم محتشم رییس  فرهنگ وارشاد سلامی الیگودرز با تقدیر و تشکر از همه همکاران و هنرمندانی که در برگزاری این رویداد مهم همکاری داشتند ، اظهارکرد : گرچه میزبانی ما، بسیار دیر هنگام اعلام شد، اما حضور هنرمندان پیشکسوت و جوان و همکاران عزیز و زحمتکش، جای هیچ نگرانی‌یی برای یک میزبانی موفق، باقی نگذاشت.

او ضمن تقدیر از تلاش همکاران، مسئول، هنرمندان و گروه‌های نمایشی شهرستان، افزود: امید است که از سال آینده، گروههای نمایشی الیگودرز، در جشنواره تئاتر استان حضور فعال و پررنگی داشته باشند.

محتشم در ادامه ضمن تقدیر از اعتماد مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاونان، حراست، دبیرخانه دائمی تئاتر و انجمن نمایش استان، از حمایت شورای اسلامی شهر الیگودرز و شهرداری از این رویداد فرهنگی هنری ، تصریح کرد: در صورت همکاری ارگانها و نهادهای مختلف، می‌توان میزبان برنامه های فرهنگی هنری بزرگی در شهرستان بود که قطعا نتایج فرهنگی مهمی در این حوزه برای شهرمان به دست خواهد آمد.

رییس فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز  همچنین از هیات داوران، گروههای شرکت کننده و مردم فهیم شهرستان که در شرایط کرونایی، با حضور خود زینت بخش این برنامه شدند تقدیر  کرد.

لازم به ذکر است که بر اساس تصمیم دبیرخانه جشنواره، سه نمایش «سخنرانی مردگان» نوشته مهدی قیطاسی و کارگردانی لیلا پور از شهرستان ازنا و نمایش های «زندگی خصوصی جناب آمور» به کارگردانی میلاد شایسته و نمایش «دم سیاه» نوشته و کارگردانی مسعود لک از شهرستان دورود در دو سالن سایه و کمال مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ شهرستان الیگودرز به روی صحنه رفت.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز