استاندار البرز: مکلف به ساخت ۳۰ هزار مسکن ملی در سال هستیم

۱۴۰۰/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۹:۰۴
کد خبر: ۱۲۷۴۶۱۳
استاندار البرز: مکلف به ساخت ۳۰ هزار مسکن ملی در سال هستیم
استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز مکلف است سالی ۳۰ هزار مسکن ملی را ایجاد کند، افزود: در این رابطه درصدد هستیم ساکنان مناطق حاشیه نشین و بافت های فرسوده استان را برای ثبت نام در این طرح تشویق کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی صبح امروز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر ضرورت ارتقا زیرساخت های استان، افزود: باید در خصوص نیاز مردم به مسکن و ساماندهی بافت های فرسوده و مناطق حاشیه نشین استان تدبیری اتخاذ کنیم که اجرای درست این طرح می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: در دیدار با رییس جمهور محترم و در متعاقب آن طی مکاتبه ای به تشریح شرایط استان پرداخته و برای تقویت سرانه ها در حوزه های مختلف درخواست هایی را مطرح کردیم.

عبداللهی گفت: باید برای محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار استان و ایجاد زیرساخت هایی همچون راه، آموزشی، درمانی و... برنامه ریزی کنیم و اعتبارات موجود و تخصیص یافته را بدرستی مدیریت کنیم.

استاندار البرز گفت: در خصوص تامین انرژی استان با وزیر محترم نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دیدار و گفتگو داشته ام و نظر این وزارت خانه را به موضوعات استان معطوف کرده ام.

وی افزود: از سوی دیگر نیز باید کشاورزی استان را به سمت کشت مکانیزه و گلخانه ای سوق دهیم چراکه از این طریق می توانیم صرفه جویی در مصرف آب و بیشترین بهره وری را از امکانات موجود داشته باشیم.

عبداللهی گفت: همچنین در حاشیه حضور وزیر محترم بهداشت در استان در خصوص ایجاد یک بیمارستان هزار تختی در البرز پیشنهاد دادیم و پیگیر تحقق آن هستیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز