رشد ۲ برابری جامعه هندبال البرز در دوران کرونا

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۳:۳۹
کد خبر: ۱۲۷۵۶۶۹
رشد ۲ برابری جامعه هندبال البرز در دوران کرونا
رئیس هیئت هندبال استان البرز از افزایش دو برابری جمعیت ورزشکاران این رشته خبرداد و گفت: این دستاورد در حالی به دست آمده است که نزدیک به دو سال با بحران کرونا روبرو بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مرتضی خادمی اظهار کرد:خوشبختانه با همراهی خانواده هندبال استان و حمایت برخی از صاحبان کالا و خدمات فعالیت های هندبال استان شکل مناسبی به خود گرفته و شاهد یک نشاط و پویایی خوبی در این ورزش توپی هستیم.

وی افزود: در سایه این فعالیت شاهد افزایش ورزشکاران سازمان یافته این هیئت ورزشی هستیم به نحوی که هندبالیست های استان به نسبت دوسال قبل رشدی دوبرابری را نشان می دهد.

خادمی تصریح کرد: در بخش تشکیل باشگاه های هندبال وحضور در لیگ های کشوری نیز روند خوبی را شاهد هستیم به نحوی که علاوه بر حضور تیم استان در لیگ برتربانوان کشور 4 تیم برای حضور در فصل جدید لیگ دو هندبال کشور در دو بخش آقایان و بانوان اعلام آمادگی کرده اند.

متولی هندبال استان البرز به آخرین وضعیت تیم لیگ برتری استان اشاره کرد و گفت: تیم یکتا افروز یک مرحله از لیگ را پشت سرگذاشته و اخیرا نیز برای حضور در ادامه مسابقات دو بازیکن جدید به جهت تقویت توان فنی جذب شده اند.

وی در پایان گفت: علیرغم همه محدودیت های سخت افزاری شرایط هندبال البرز به سطح قابل قبولی رسیده و تمام هدف ما این است تا با تثبیت این شرایط فرایند استعدادیابی و توسعه این ورزش را بهبود ببخشیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز