مهدی عسگری: امیدواریم نگاه دولت جدید به حوزه جوانان فرابخشی باشد

۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۲۷۶۰۹۲
مهدی عسگری: امیدواریم نگاه دولت جدید به حوزه جوانان فرابخشی باشد
نماینده مردم کرج، فردیس واشتهارد در مجلس شورای اسلامی حل مشکلات حوزه جوانان را نیازمند یک هماهنگی موثر دانست و گفت: امیدواریم این رویه در دولت جدید اصلاح شود وشاهد یک نگاه فرابخشی به مطالبات حوزه جوانان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مهدی عسگری اظهار کرد: در گذشته شاهد بوده ایم که نشست های ستاد ساماندهی امور جوانان از خروجی واثرگذاری لازم برخوردار نبوده و هم افزایی لازم را میان دستگاه های مختلف برای حرکت به سمت یک اقدام اثربخش ایجاد نکرده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم این رویه در دولت فعلی دچار تحول شده و تغییر کند گفت: به نظرم در شرایط فعلی اولویت اول در حوزه جوانان ایجاد اشتغال است و متعاقب آن موضوعاتی چون ازدواج و مباحث فرهنگی واجتماعی در اولویت های بعدی جای دارند.

عسگری اضافه کرد: در نشست اخیر نمایندگان استان با رئیس جمهور نیز موضوع اشتغال را به عنوان یکی از مطالبات مهم استان مطرح کردیم و این موضوع هم مطرح شد که نرخ بیکاری البرز به نسبت دیگر استان ها در رتبه بالاتری قرار دارد.

نماینده مردم کرج، فردیس واشتهارد در خانه ملت حل مشکلات حوزه جوانان را نیازمند یک نگاه سیستمی دانست و گفت: فلسفه ایجاد ستاد ساماندهی امور جوانان نیز رسیدن به این نگاه وهم افزایی میان دستگاه های مرتبط است و باید مورد توجه جدی تری قرار بگیرد.

وی به حوزه ورزش و مشکلات این بخش نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه ورزش البرزبه اندازه ظرفیت و استعداد خود مورد رسیدگی قرار نگرفته است و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد.

عسگری ادامه داد: این در حالی است که هرجا توجه و حمایت لازم انجام شده شاهد کسب عناوین خوبی بوده ایم و افتخارات بزرگی در سطح ملی وبین المللی رقم خورده است.

نماینده مردم کرج در پایان خاطر نشان کرد: ارتقاء بودجه  واعتبارات حوزه ورزش، تقویت زیرساخت ها و افزایش هماهنگی میان هیئت های ورزشی و مدیریت ورزش استان از ضروریات توسعه ورزش البرز است و باید برای رسیدن به آنها تلاش بیشتری صورت بگیرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز