کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان در سال ۱۴۰۱ برگزار می شود

۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۰:۱۶
کد خبر: ۱۲۷۷۱۳۱
کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان در سال ۱۴۰۱  برگزار می شود
فرمانده انتظامی لرستان گفت: اهل قلم و اصحاب رسانه برای معرفی شهدای امنیت دست به قلم شوند.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان ؛ سردار"یحیی الهی"در مراسم یادواره 500 شهدای عرصه نظم و امنیت این فرماندهی که امروز صبح با حضور مسئولان کشوری و لشکری در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، ضمن تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: همه شهداء برای ما عزیز هستند ولی به شهدای امنیت کمتر توجه شده و خیلی از این عزیزان برای مردم ما ناشناخته اند و کمتر از ایثارگری، شجاعت و رشادتی که آنها داشتند، مطلع هستند.

او افزود: امروز به همت فرماندهان انتظامی، ارتش، سپاه، دستگاه قضائی و اطلاعاتی استان کنگره بسیار بزرگ و با شکوهی برای یادبود شهدای امنیت برگزار شد که جا دارد از همه دست اندرکاران این یادواره تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه امروز آرامش، آسایش و امنیتی که در کشور داریم را مدیون این شهدای عزیز است، تصریح کرد: باید خانواده های این عزیزان بدانند که شهدای آنها چقدر در امنیت کشور تاثیر گذار بوده اند.

سردارالهی ادامه داد : امیدواریم که به واسطه خون شهدا و همتی که مسئولان، نیروهای مسلح، دستگاه قضائی و امنیتی خواهند داشت، امنیت کشور را روز به روز ارتقا دهیم و شرمنده شهدا نشویم.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند، گرامیداشت یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست،عنوان  کرد: این یادواره به ما سربازان ولایت و همکاران شهدای گرانقدر یاری و مدد می کند تا به امید خدای متعال راه آنان را ادامه دهیم.

او  در پایان از برگزاری کنگره 6 هزار و 300 شهید لرستان در سال 1401 خبرداد و گفت: این یادواره نیز یکی از اقدامات و زیر مجموعه های کنگره عظیم 6 هزار و 300 شهید استان است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز