پلیس برای امنیت و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۵:۲۹
کد خبر: ۱۲۷۷۱۳۸
پلیس برای امنیت و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد
فرمانده مرزبانی ناجا گفت : شهادت برای کشور ایران اسلامی یک افتخار بزرگ است.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان ؛ سردار "احمدعلی گودرزی" روز چهارشنبه  در مراسم یادواره 500 شهید عرصه نظم و امنیت لرستان که  با حضور مسئولان کشوری و لشکری در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: این شهدای بزرگوار در راه امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کردند و بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

او  با اشاره به فرمایشی از پیامبر اعظم (ص) که فرمودند،کسانیکه در راه امنیت و سلامت تلاش و کوشش بیشتری بکنند، پرونده آنان نزد ما مفتوح است، افزود: قدر و سهم شهداء و خانواده های آنان  در تولید امنیت از همه بیشتر است و اجر بزرگ آنها نزد خداوند متعال می باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به این که ما در دفاع مقدس با 44 کشور دنیا  و استکبار جهانی مبارزه کردیم، تصریح کرد : جفا در حق نیروهای مسلح  است اگر بگوئیم ایران در دفاع مقدس  فقط در مقابل عراق جنگید.

سردار گودرزی  با اشاره به اینکه شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می شود، عنوان  کرد: افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گامی در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

او با بیان رشادت ها و تلاش های مخلصانه  شهیدان عرصه امنیت ،گفت: خداوند به واسطه خون پاک شهدا و وجود خانواده معظم آنها همواره رحمت خود را شامل حال ملت ما کرده و شایسته است که قدردان این خانواده ها بوده و حرمت آنان را حفظ کنیم.

سردارگودرزی  با بیان اینکه شهادت برای کشور ایران اسلامی یک افتخار بزرگ است، تاکید کرد: باب شهادت برای کارکنان انتظامی همیشه باز است و پلیس برای امنیت و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز