تاکید استاندار لرستان برضرورت ساماندهی و پیگیری مشکلات گلزار شهدای خرم آباد

۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۳:۵۱:۳۲
کد خبر: ۱۲۸۰۶۶۵
تاکید استاندار لرستان برضرورت ساماندهی و پیگیری مشکلات گلزار شهدای  خرم آباد
فرهاد زیویار گفت: شهدا ریشه های هویتی ما محسوب می شوند.

به  گزارش   خبرگزاری  برنا  از   لرستان  ؛  زیویار روز جمعه در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای خرم آباد که به مناسبت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی انجام گرفت،در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  امروز در معیت معاونین هماهنگی امور عمرانی و معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی،شهردار خرم آباد مسئولین بنیاد شهید، دست اندرکاران گلزار شهدا و هیئت رزمندگان اسلام استان و شهرستان خرم آباد به سعادت حضور در کنار تربت پاک شهیدان خرم آباد نائل شدیم.

 او افزود: هر ملتی یک شناسنامه دارد و آنچه که هویت ما را بصورت عام نشان می دهد، همه درگذشتگان و شهیدان والا مقامی هستند که حق بزرگی بر گردن ما دارند و در این میان، حقوق شهدا متفاوت است.

 زیویار  خاطرنشان کرد: در قرآن کریم داریم که شهدا زنده اند و در واقع شهدا ریشه های هویتی ما محسوب می شوند؛ ما با ثمره خون آن‌ها زندگی می‌کنیم و به جلو میرویم و خون شهدا تضمین کننده آینده انقلاب است.

او  در خصوص مرمت مزار شهدا و ساماندهی گلزار شهدا بر دقت نظر و جدیت لازم تاکید کرد و ادامه داد: بر این اساس لازم است گزارشی از کم و کیف این مجموعه فراهم شود و مانند بسیاری از استان‌های دیگر هنر و تخصص و تبحر افراد وقف اینگونه امورات خیر شود.

 استاندار لرستان تاکید کرد: در این زمینه ایده هایی وجود دارد که در قالب برنامه و در حد توان و بضاعت با مشارکت خیرین و منابع دولتی انجام خواهد گرفت تا در این زمینه کمتر خجالت‌زده شهدا باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز