سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج : نتایج دور اول مسابقات را جبران می‌کنیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۸۲۵۷۲
سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج : نتایج دور اول مسابقات را جبران می‌کنیم
سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با بیان اینکه عدم هماهنگی کافی سبب شد نتایج مورد انتظار در دور اول مسابقات رقم نخورد گفت: با تمرین بیشتر در ادامه مسابقات این نتایج قابل جبران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، امیر بخشی به ارزیابی فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز و عملکرد تیمش در دور نخست پرداخت واظهار کرد: ما در دور اول 5 مسابقه را برگزار کردیم که از این بازی ها 3 دیدار از حساسیت بیشتری برخودار بود.

وی افزود: ماحصل عملکرد تیم شهرداری کرج در این مسابقات کسب 2 پیروزی و 3 شکست بود که با توجه به تشکیل دیرهنگام تیم تا حدی قابل پیش بینی بود.

بخشی با بیان اینکه متاسفانه به دلایل مختلف فرصت لازم برای برپایی اردوی آماده سازی و هماهنگی تکنیکی وتاکتیکی فراهم نشد گفت: در فرصت دو هفته ای تا شروع دور دوم مسابقات تلاش می کنیم با برگزاری اردوی آماده سازی تیم را از حیث فنی و روحی روانی تقویت کنیم و نتایج دور اول را جبران کنیم.

 

سرمربی جوان تیم تنیس روی میز شهرداری کرج خاطرنشان کرد: در این فصل تیم ها از حیث فنی بسیار به هم نزدیک هستند و بازیکنان خوب وباکیفیت به شکلی متعادل در تمام تیم ها پخش هستند لذا هر بازی دشواری و شرایط خاص خود را دارد وباید با تمام توان و انرژی به دیدار رقبا رفت.

بخشی ادامه داد: قطعا هر تیمی با تمرکز و توان فنی و شرایط روحی روانی بهتری در مسابقات حاضر شود نتایج بهتری را رقم خواهد زد و ما نیز تلاش می کنیم به این سطح از آمادگی برسیم.

 وی با بیان اینکه تیمش 9 بازی دیگر پیش رو دارد و قطعا جبران نتایج دور اول شدنی است گفت: امیدوارم با تدارک خوبی ادامه مسابقات را پشت سر بگذاریم و در نهایت بتوانیم در پایان فصل با کسب یک رتبه مناسب نماینده خوبی برای البرز باشیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با قدردانی از حمایت های مدیریت شهری کرج به واسطه فراهم کردن شرایط حضور تیم در لیگ برتر تشکری از بازیکنان خود کرد و گفت: باید تشکر ویژه ای از عمران احمدی سرپرست تیم داشته باشم که در شکل گیری و تداوم حضور تیم در این رقابت ها نقشی بی بدیل و ویژه ایفا کرده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز