مدیرکل ورزش و جوانان لرستان : هادی ساعی افتخار ورزش ایران و قهرمان ارزنده میادین سخت‌ است

۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۲۸۳۲۱۳
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان : هادی ساعی  افتخار  ورزش ایران  و قهرمان  ارزنده میادین   سخت‌  است
حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با صدور پیامی انتخاب هادی ساعی را به عنوان رییس فدراسیون تکواندو تبریک گفت.

به  گزارش  خبر گزاری  برنا  از  لرستان ؛ امان الهی  با تبریک به خاطر  انتخاب هادی ساعی به عنوان رییس فدراسیون تکواندو ،اظهارکرد:هادی ساعی افتخار ورزش ایران و قهرمان ارزنده میادین سخت‌ است.

او   ورزش تکواندو را  افتخار ورزش ایران دانست و افزود : ورزشکاران  این ر‌شته  ورزشی همیشه در میادین بزرگ افتخار آفرینی کرده اند که این افتخارات مرهون  زحمات اساتید و  بزرگان این رشته  است.

 امان الهی جامعه ورزشی تکواندو را یک جامعه  اخلاق مدار دانست و گفت:قطعا این مهم با یک مدیریت شایسته محقق شده است که در راس آن  تلاش‌های استاد پولادگر مشهود است.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  که خود از مربیان بین المللی رشته تکواندو است،  تصریح کرد : ورزش تکواندو به یک ورزش پر هزینه تبدیل شده و کمتر مورد استقبال خانواده قرار می گیرد برای تدوام افتخارآفرینی ها باید تغییرات اساسی در ساختارها و زیر ساختهای تکواندو ایجاد کرد که قطعا هادی ساعی می‌تواند این رشته را به ایده آل های آن نزدیک کند.

امان الهی بیان کرد : جهت تداوم افتخار آفرینی تکواندو در آینده  باید فیلتر های مالی را در این ورزش حذف کرد و در کنار قهرمانی بدنبال همگانی کردن ورزش تکواندو بود و ضمن استفاده از تجربه بزرگان این رشته،  زمینه حضور قهرمانان و جوانان را در مدیریت های این ورزش مهیا کرد  .

او با تبریک انتخاب هادی ساعی به عنوان رییس فدراسیون تکواندو ، آنرا  یک انتخاب درست دانست و گفت: که قطعا  در آینده نزدیک شاهد رونق بیشتر این رشته خواهیم بود.

گفتنی است ؛امان الهی خود  دارای کمربند مشکی دان ۶ تکواندو و از مربیان و داوران این رشته مهیج می باشد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز