استاندار : هوشمندسازی ضرورت تبدیل مازندران به مقصد گردشگری جهان اسلام است

۱۴۰۰/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۴:۳۷
کد خبر: ۱۲۸۵۰۵۳
استاندار : هوشمندسازی ضرورت تبدیل مازندران به مقصد گردشگری جهان اسلام است
حسینی پور، استاندار مازندران گفت: مازندران برای تبدیل به مقصد گردشگری جهان اسلام باید به سمت هوشمند سازی پیش رود و در این راستا برنامه ریزی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور  با اظهار اینکه رشد وضعیت اقتصادی در استان را مسئله مهم دانست و گفت: در دیدار با رئیس جمهور مسائل و مشکلات استان بررسی و پیگیری شد و رشد وضعیت استان دغدغه شخص رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه ساختار اداری استان مازندران نیازمند تحول اساسی است، گفت: در ساختار اداری استان فساد نهفته ای وجود دارد که اجازه رشد را به استان نمی دهد و منافعی پنهانی در استان وجود دارد که باید ماهیت آن را به مردم اعلام کنیم.

وی گفت: مردم با رای که دولت دادند، تصمیم به تغییر گرفتند و حیف است مازندران به رغم داشتن مواهب از مشکلات رنج برد.

استاندار مازندران ادامه داد: یکی از راه هایی که باید مورد توجه قرار گیرد، هوشمند سازی سیستم اداری بوده و باید به سمت دولت الکترونیک پیش رویم زیرا تازمانی که پرونده ها داخل کشوی میزها قرار گیرد، فسادزا است.

حسینی پور یادآور شد: برای تبدیل مازندران به استان هوشمند برنامه ریزی شود و با توجه به اینکه قرار است مقصد گردشگری جهان اسلام شویم، باید به سمت هوشمندسازی پیش رویم.

وی تشکیل تعاونی های مختلف در حوزه روستایی را برای توسعه استان لازم و ضروری دانست و گفت: بیش از 45 درصد نیروهای انسانی در روستاها زندگی می کنند و نباید به این ظرفیت عظیم در روستاها بی توجه باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز