ارزیابی میزان عملکرد سمن ها در فرآیند صدور و تمدید پروانه فعالیت

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۰:۰۳:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۷۸۶۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت : شورای توسعه و حمایت از سازمانهای مردم نهاد در راستای سازماندهی سمن ها فعالیت کند .

 به   گزارش    خبرگزاری    برنا   از   لرستان  ؛  بهرام ستاری در حاشیه جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد استان هدف از تشکیل جلسه امروز را بررسی پرونده های متقاضیان صدور و تمدید پروانه فعالیت تشکل‌های مردم نهاد دانست  و اظهار کرد:  فلسفه وجودی سمن ها کمک به حاکمیت در جهت رفع معضلات و مشکلات با بهره‌گیری از ظرفیت دانش و توانایی آنهاست و با علم به این مهم باید سمن ها را تقویت کرد .

ستاری تصریح کرد: در راستای تقویت سمن ها، در گام اول باید نقش نظارتی شورا به خوبی ایفا شود و در قدم بعدی سمن ها با افزایش سطح کیفی و علمی خود در ارائه سبک جدیدی از کار  فعالیت نمایند .

او گفت: برای رسیدن به این مهم ضرورت دارد از انجام فعالیت های عادی و تکراری پرهیز شود و با لحاظ قوانین تعریف شده به دنبال نوآوری باشیم .

معاون استاندار لرستان عنوان  کرد: با برنامه ریزی صحیح و دقیق از منابع و امکانات در مسیر درست استفاده گردد و اقدامات به گونه ای انجام شود که تأثیر آن در جامعه مشهود باشد .

ستاری با اشاره به موضوع بررسی وضعیت سمن ها، تاکید کرد: در فرآیند صدور و تمدید پروانه فعالیت تشکل های مردم نهاد ارزیابی های لازم از میزان عملکرد سمن ها مد نظر خواهد بود .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز