فرماندار سیروان:

دستگاه‌ها آمادگی لازم را برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از برف داشته باشند

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۴:۵۲
کد خبر: ۱۲۸۸۵۱۱
دستگاه‌ها آمادگی لازم را برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از برف داشته باشند
فرماندار سیروان به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف در برخی نقاط استان از جمله سیروان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها آمادگی لازم را برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از برف داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، علیرضا رئیسی در جلسه مدیریت بحران که با حضور دستگاههای عضو برگزار شد، افزود: این شهرستان دارای محورهای مواصلاتی کوهستانی است و برای رفاه حال مردم می بایست دستگاههای خدمات رسان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی اظهار داشت: تونل آزادی و گردنه ها آن در حوزه استحفاظی این منطقه قرار دارد و بعلت بارش سنگین برف می بایست نیروهای راهداری با برف رویی و پاشیدن نمک مانع مسدود شدن آن شوند.

فرماندار سیروان تصریح کرد: بارش برف و باران بویژه در نقاط کوهستانی بدلیل حفظ ذخایر آبی در بالا دست از نعمت خوب خداوند است که به بشر ارزانی داشته ولی تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث طبیعی ضروری است.

رئیسی افزود: عدم حضور هیچ مدیری در محل حوزه کاری اش در زمان بارش برف پذیرفتنی نیست و باید در مواقع نیاز در دسترس باشد.

وی با بیان اینکه باید تمهیدات لازم برای پیشگیری و کنترل حوادث گاز، قطعی آب و غیره اندیشیده شود، اظهار داشت: دستگاههای خدمات رسان به صورت آماده باش در محل کار حضور داشته باشند و در صورت نیاز وارد عمل شوند و مشکلات را برطرف کنند.

رئیسی با اشاره به اینکه بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان امکان پذیر نیست، از مردم خواست از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز