سرپرست جدید حراست دستگاه ورزش و جوانان کردستان منصوب شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۲۹۰۷۴۹
سرپرست جدید حراست دستگاه ورزش و جوانان کردستان منصوب شد
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان طی حکمی "روح الله برزگراحسان" را به سمت سرپرست حراست اداره ورزش و جوانان استان منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ با پیشنهاد "حامد جولائی" مدیرکل ورزش و جوانان کردستان "مجید شهیدی" مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان "روح الله برزگراحسان" از کارکنان ورزش و جوانان را به سمت سرپرست جدید حراست این اداره کل منصوب کرد.
 
جولایی در آئین معارفه سرپرست جدید حراست دستگاه ورزش و جوانان استان که صبح امروز چهارشنبه ششم بهمن ماه با حضور معاونین ستادی و کارکنان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد اظهار داشت؛ حراست هر دستگاه به عنوان امین، حافظ و پاسدار آن سیستم محسوب می شود و باید کسی که مسئولیت این واحد را به دست می گیرد در هر حال راه گشای مشکلات و کمک حال کارمندان و مدیران دستگاه باشد.
 
وی رازداری، صداقت، مردم داری، صراحت و خوش فکری را از بارزترین مشخصات و صفات مسئول حراست دانست و تاکید کرد؛ به دلیل تنوع مخاطب در میان جامعه ورزش و جوانان ، مسئول این واحد در دستگاه ورزش و جوانان نیز باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشد.
 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت؛ یکی از واحدهایی که در سیستم های اداری با تمامی واحدهای دیگر در ارتباط بوده و مسئولیت خطیری را برعهده دارد واحد حراست است و از این رو باید از ویژگی هایی همچون امانت داری، روانشناس خوب بودن ، شخصیت والا و متواضع برخوردار بوده و دارای تعامل مناسب با سایر مدیران و پرسنل دیگر باشد.
 
غلام ویسی در پایان سخنانش اضافه کرد؛ امیدواریم فردی که به سمت حراست اداره کل ورزش و جوانان کردستان منصوب شده است بتواند با ایجاد ارتباط مناسب با کارکنان و معاونین در راستای توسعه ورزش و جوانان استان همت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز