دست مریزاد آقای اسکوچیچ

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۸:۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۲۹۱۶۵۶
دست مریزاد آقای اسکوچیچ
تیم ملی کشورمان برای ششمین بار به جام جهانی رسید و بی‌انصافی است اگر بخواهیم نقش دراگان اسکوچیچ را در این صعود کمرنگ بدانیم.

مربی که در شرایط سخت کارش را در تیم ملی آغاز کرد و آن طور که باید از سوی اهالی فوتبال حمایت نشد.

بارها مربیان و کارشناسان فوتبال کشورمان با بیان اینکه اسکوچیچ در حد تیم ملی ایران نیست و این جایگاه برای او بزرگ است، سعی کردند این مربی کروات را تخریب کنند اما او بدون کوچکترین توجه به این انتقادات کارش را انجام داد و هرگز به مانند سرمربیان قبلی تیم ملی علیه مربیان و کارشناسان داخلی جبهه نگرفت.

از دیگر سو اسکوچیچ حتی از کمبودها و مشکلات هم گلایه نکرد و همواره سعی کرد در تیمش انگیزه و امید ایجاد کند.

در بعد فنی هم این اثرگذاری مشهود بود.خیلی وقت بود از تیم ملی کار تاکتیکی و فوتبال دلچسب ندیده بودیم چرا که همواره در سال‌های اخیر به خاطر کج سلیقگی مربیان همواره به دنبال تقویت دفاع اتوبوسی و گل نخوردن بودیم.

برای گلزنی هم فقط روی اشتباهات حریف و ضربات ایستگاهی حساب می‌کردیم! اما در بازی‌های اخیر ایران مقابل حریفانش کاملا مشخص بود که برای دقایق تقریبا زیادی از مسابقه به دنبال پیدا کردن روزنه‌ای در حریف برای گلزنی هستیم و گل‌های زیادی به سبک‌های مختلف نیز به ثمر رساندیم.

بدون شک اسکوچیچ در تغییر سبک بازی تیم ملی نقش پررنگی را ایفا کرده و این موضوعی است که باید آن را به فال نیک گرفت.

البته ما هم مردمان عجیبی هستیم ! با باخت های کیروش با طبل شادانه بکوب به خیابان می آمدیم اما از بردهای اسکوچیچ آنچنان که باید خوشحال نمی شویم.

دست مریزاد آقای اسکوچیچ که با کمترین هزینه و در بدترین شرایط به تیم ملی آمدید و سریعترین صعود به جام جهانی را برای کشور ایران رقم زدید.

انتهای پیام

 

نظر شما
نظرات
امیرو
|
-
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
0
این مربی عالی رابرکنارکردندتابودجه فوتبال رااختلاس کنند!
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز