رویداد های انقلاب پتانسیل تولید فیلم و آثار هنری فاخر بسیاری دارد

۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۹۳۲۲۷
رویداد های انقلاب پتانسیل تولید فیلم و آثار هنری فاخر بسیاری  دارد
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهر خرم آباد گفت: انقلاب اسلامی انقلابی به یاد ماندنی در تاریخ نهضت های سیاسی جهان است.
به گزارش   خبرگزاری  برنا از  لرستان  ؛  حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ضمن گرامیداشت چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی ، اظهار کرد: انقلاب اسلامی  انقلابی به یاد ماندنی در تاریخ نهضت های سیاسی جهان است.
او به رویدادهایی که در این دهه رخ داده اشاره  کرد وافزود:  در آینده رویدادهایی بوده است که مشابه  آن را در تاریخ جهان سراغ نداریم.
حجت الاسلام والمسلمین  شاهرخی تصریح کرد: دهه ای که با آن استقبال بی نظیر از امام آغاز شد در حالی که تمام زورگویان عالم نهایت توان خود را به کار گرفتند که مانع فجر اسلامی شوند اما تمام محاسبات زورگویان به هم ریخت با این که در این دهه تمام امکانات مادی در اختیار آنها بود که مانع طلوع انقلاب اسلامی شوند امام راحل دولت موقت تشکیل داد و پایگاه‌های نظامی و ارتشیان وابسته به امام و مردم و روحانیت تخلیه شدند ، کودتای نظامی با رهنمودهای امام و حضور مردم به هم ریخت و در نهایت پیروزی بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ را به دنبال داشت.

او گفت : هر کدام از این رویداد ها و وقایع مطالب بسیاری برای گفتن و شنیدن دارد و پتانسیل تولید فیلم و آثار هنری فاخر بسیاری در آنها وجود دارد همانطور که می دانید استان ما جولانگاه گارد شاهنشاهی بود اما با مقاومت و شهادت جوانان ما دوران تازه ای ایجاد شد. آن روز که همه ما از خواستنی های شخصی خود و آرزوهای مادی خود دست کشیدیم فجر انقلاب اسلامی طلوع کرد وقتی همه ما با هم متحد شدیم وقتی معلم ها و دانش آموزان در مهر ماه ۵۷ کلاس ها را تعطیل کردند ستون فقرات زورگویان عالم شکسته شد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بیان کرد :امروز هم باید خود را وقف خدمت به مردم کنیم چراکه هر کسی در خدمت مردم باشد از شان و منزلت بالاتری نزد خداوند برخوردار خواهد بود همانطور که ۹۰۰ دانش آموز شهید استان لرستان از جان خود گذشتند و با خداوند متعال معامله کردند همانطور که معلمان در همین شهر خرم آباد در راه پیروزی این انقلاب شهید شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر خرم آباد در پایان درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی، مرجع عالیقدر تقلید شیعه و نخستین دبیر شورای نگهبان را تسلیت گفت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز