تجلیل از فیلمساز پیشکسوت لرستانی در جشنواره فیلم فجر

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۳:۴۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۹۶۲۳۹
تجلیل  از فیلمساز پیشکسوت لرستانی در جشنواره فیلم فجر
در هفتمین جشنواره فیلم فجر استان لرستان، از شمس الدین آروند، رئیس انجمن سینمای جوانان ایران شعبه لرستان و فیلمساز پیشکسوت تجلیل شد.

به    گزارش  خبرگزاری     برنا   از    لرستان  ؛   در مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی " بیرو " با حضور کارگردان و بازیگران این اثر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین و مدیران ستادی این اداره کل، جمعی از فیلمسازان لرستانی و علاقه‌مندان به فیلم در سالن شماره یک سینما استقلال خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم از سالها تلاش، ممارست و خدمات شمس‌الدین آروند؛ فیلمساز و مدرس پیشکسوت لرستانی و رئیس انجمن سینمای جوانان ایران شعبه خرم آباد با اهداء لوح و هدیه نقدی تجلیل شد.

احمد حسین فتایی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از این فیلمساز لرستانی، گفت: به دلیل افتخار خدمت در مجموعه اداره کل، نزدیک به ۲۰ سال است از نزدیک با شمس الدین آروند آشنایی دارم و تعهد، تخصص و تدریس دلسوزانه را از مهمترین ویژگی های وی می دانم.

مرتضی علی عباس میرزایی؛ کارگردان بیرو نیز که میهمان ویژه این مراسم بود با اشاره به اینکه همه ما مستقیم یا غیر مستقیم شاگرد آروند بوده ایم، افزود: مراودات و ارتباطات سینمایی طی سالیان گذشته از این فیلمساز تصویری مثبت در ذهن من به یادگار نهاده که می دانم برای همه شما نیز اینچنین است.

شمس الدین آروند نیز در بخش پایانی مراسم ضمن تشکر از همسر و فرزندانش به پاس سالها همراهی و حمایت های دلسوزانه، گفت: سینما هیچگاه برای من تمام نمی شود و همیشه خود را خادم سینما و سینماگران لرستان می دانم.

گفتنی است این فیلمساز پیشکسوت لرستانی تا پایان سال جاری و پس از سی سال خدمت در انجمن سینمای جوانان ایران، به افتخار بازنشستگی نائل می شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز