معاون وزارت ورزش و جوانان در بیمارستان بستری شد

۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۱:۳۸:۵۱
کد خبر: ۱۲۹۷۳۵۱
معاون وزارت ورزش و جوانان در بیمارستان بستری شد
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در میانه سفر استانی به آذربایجان‌غربی بدلیل افت فشار و شرایط نامساعد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان که دیروز پنج شنبه در سفری دو روزه به منظور افتتاح چهار پروژه در دهه فجر، دیدار با مسوولان استانی و شهری، شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  و نشست با نواب رییس بانوان به استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه سفر کرد بعد از افتتاح پروژه‌های دو شهر مهاباد و پیرانشهر بدلیل افت فشار و بدحالی در بیمارستان بستری شد تا سفرش نیمه کاره بافی بماند.

معاون وزیر امروز به ارومیه منتقل و در یکی از بیمارستان های این شهر بستری شده و قرار است بعد از سفر خانواده ایشان در صورت صلاحدید پزشکان به تهران منتقل شود.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، حال وی رو به بهبودیست.

روز گذشته در حضور کاظمی پور معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان، سالن‌های ورزشی خلیفان و جوانان مهاباد و سالن ورزشی پیشیار پیرانشهر افتتاح و سیستم روشنایی استادیوم فوتبال آزادی این شهرستان به بهره برداری رسید و بعد از این اتفاقات برنامه‌های امروز جمعه که دیدار با مسوولان استانی و شهری، شرکت در راهپیمایی و نشست با نواب رییس بانوان لغو شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز