در دیدار با آیت الله لائینی از قهرمانان و مدال آوران المپیکی مازندران تجلیل شد + تصاویر

۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۸:۳۰
کد خبر: ۱۳۰۴۸۶۰
در دیدار با آیت الله لائینی از قهرمانان و مدال آوران المپیکی مازندران تجلیل شد + تصاویر
با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده فقیه و دکتر رنگرزمدیرکل ورزش و جوانان استان از قهرمانان مدال آور المپیک در دفتر نماینده ولی فقیه تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، این هدایای مادی و معنوی که ازسوی مقام معظم رهبری برای افتخارآفرینان المپیکی در نظر گرفته شد امروز از سوی نماینده ولی فقیه در استان مازندران به حسن یزدانی ، محمدهادی ساروی و امیرحسین زارع سه قهرمان مدال آورالمپیک 2020 توکیو اهدا شد.

در این نشست صمیمی آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه ضمن تبریک مبعث پیامبر بزرگ اسلام محمد (ص) فرمودند : از شما قهرمانان و پهلوانان افتخارآفرین ایران تشکر ویژه دارم که با قدرت و همت والای تان و کسب مدال المپیک غیرت ملی ، وطن پرستی و وطن دوستی تان را به رخ حریفان کشاندید و دل میلیونها نفر از ملت بزرگ ایران را خوشحال و شاد نمودید.
نماینده ولی فقیه در ادامه با بیان اینکه ورزش بصورت جدی مورد توجه دولتمردان است و همه کشورها تلاش دارند در حوزه ورزش قهرمانی موفق باشند، افزود: شما عزیزان با افتخارآفرینی تان در المپیک، سال ها بعنوان مفاخر و چهره ماندگار ملی در تاریخ ثبت خواهید بود.
وی گفت : شما از هر نظر برای جوانان منش پهلوانی دارید و نسل جوان به شما قهرمانان می بالند و بعنوان یک الگوی ورزشی شما را انتخاب می کنند.
نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه شهدای سرافراز ما بعنوان قهرمانان بزرگ جهت حفظ ارزش ها و امنیت به میدان رفتند و در این راه مقدس جانشان را از دست دادند، افزود: ورزشکاران در کسب مدال قهرمانی به اصول و ارزش های اسلامی و اخلاقی پایبند بوده و تمام سعی شان حفظ ارزش های اسلامی در میدان ورزشی است.
در ادامه دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان ظرفیت مدال آوری ورزش مازندران را بالا دانست و گفت: ورزش مازندران در همه ادوار المپیک و جهان جزو برترین های کشور است و یک سوم مدال های کسب شده المپیک کشورعزیزمان ایران، توسط قهرمانان مازندرانی بدست آمد.
وی از کسب 250 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی توسط ورزشکاران مازندرانی در سال 1400 خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر 170 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان فعالیت ورزشی داشته و 35 رشته ورزشی در مازندران نیز شانس کسب مدال دارند.
دکتر رنگرز با بیان اینکه در رقابت های جهانی نروژ، کشتی بین حسن یزدانی و تیلور آمریکایی، 80 میلیون ایرانی برای حسن آقا دعا کردند تا برابر تیلور پیروز میدان باشد، گفت: در مسابقات اخیر رقابت های جهانی کشتی در نروژ 6 ورزشکار شایسته مازندرانی موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز شدند.
وی با اشاره به اینکه امروز یک روز به یاد ماندنی و خاص برای پهلوانان یزدانی، زارع و ساروی است، افزود: امروز این پهلوانان عزیز از دستان مبارک شما هدیه ارزشمند معنوی مقام معظم رهبری را دریافت خواهند کرد.
در ادامه عسکری محمدیان رئیبس هیات کشتی مازندران با اشاره به اینکه قهرمانان تمام زندگی شان را وقف ورزش می کنند تا شادی را تقدیم ملت بزرگ ایران نمایند، گفت: مدال های المپیک و جهانی به راحتی برای یک ورزشکار بدست نمی آید یک قهرمان برای کسب مدال و شادی دل ملت، با درد و مشکلات زیاد دست و پنجه می کند.
وی افزود: عمر ورزش قهرمانی کوتاه است و لازم است پس از پایان دوران ورزش قهرمانی، یک قهرمان ملی دغدغه مالی نداشته باشند و مسئولان فکری برای اشتغال ورزشکاران مدال آور نمایند.
در پایان این نشست، قهرمانان المپیک دغدغه و مشکلات ورزشی شان را با نماینده محترم ولی فقیه در استان مطرح دادند.
در این نشست بریمانی معاون امور ورزش، سرهنگ اسلامی مسئول بسیج ورزشکاران استان و یگانه مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز