زیویار خبر داد : بام لرستان به بخش خصوصی واگذار می شود

۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۶:۳۱
کد خبر: ۱۳۰۶۰۳۱
زیویار خبر داد :  بام لرستان به بخش خصوصی واگذار می شود
استاندار لرستان گفت: بخشی از استعدادهای بام لرستان با هدف توسعه و استفاده بهینه به بخش خصوصی واگذار می شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ مراسم  روز یکشنبه ودر حاشیه مراسم روز  درختکاری ، اظهار کرد: با توجه به تقارن روز درختکاری با ولادت امام حسین علیه السلام، سنت حسنه درختکاری در مراسمی به همین منظور در بام شهر خرم آباد برگزار شد.

او افزود: به مناسبت روز درختکاری، امروز حدود یک میلیون نهال در سطح استان کاشته می شود که در نوع خود اقدام پسندیده‌ای است و اثرات آن سال ها به یادگار خواهد ماند.

 زیویار تصریح کرد: درختکاری از جمله امورات خیری است که معصومین علیهم السلام بر انجام آن تأکید و سفارش بسیار داشته‌اند و به عنوان عمل ثواب در اعمال مومنین ثبت و ضبط خواهد شد . 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در مراسم امروز به صورت نمادین کاشت چند اصله نهال در محل بام شهر خرم آباد انجام شد و امیدواریم این اقدام به عنوان یک عمل خیر در فرهنگ ما نهادینه شود . 

او  با اشاره به وضعیت بام شهر گفت: این منطقه یک سرمایه ارزشمند است که در اختیار مردم استان قرار گرفته و مدیران ادوار گذشته زحمات بسیار زیادی برای توسعه و آبادانی این مجموعه متحمل شده اند که در نظر است برای احیاء آن، بخشی از استعدادهای بام شهر با هدف توسعه و استفاده بهینه به بخش خصوصی واگذار شود . 

زیویار بیان  کرد: این منطقه قابلیت های ویژه ای در توسعه زیرساخت‌های گردشگری دارد که مذاکرات بسیار خوبی در رابطه با واگذاری و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت گرفته و امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات خوب در این منطقه باشیم .

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز