میرشاد ماجدی: البرز استانی پرسرمایه در فوتبال کشور است

۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۸:۲۶
کد خبر: ۱۳۰۷۰۸۴
میرشاد ماجدی: البرز استانی پرسرمایه در فوتبال کشور است
سرپرست فدراسیون فوتبال البرز را استانی پرسرمایه در فوتبال عنوان کرد و گفت: صعود تیم ملی به جام جهانی آن هم در شرایط سخت تحریم دستاورد بزرگی است که بسیاری از کشورهای همسایه ما از رسیدن به آن بازمانده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از استان البرز، میرشاد ماجدی ظهر امروز سه شنبه در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان البرز اظهار کرد: خود را یک خدمتگزار برای فوتبال کشور می دانم و به خوبی می دانم چه مسئولیت خطیر وسنگینی را برعهده گرفته ام.

وی افزود: در شرایط فعلی اولویت ما موفقیت در دو بازی آینده تیم ملی خصوصا مصاف با رقیب سنتی و همیشگی یعنی کره جنوبی است و امیدوارم با تدارک لازم و مناسب از این دوبازی نیز سربلند بیرون بیاییم.

ماجدی با تاکید بر اینکه تیم ملی فوتبال ایران می تواند در جام جهانی یک پدیده باشد گفت: امیدوارم با حل مسایل سیاسی بخشی از دغدغه های فدراسیون مرتفع شود تا بتواند با یک برنامه جامع بخشی از مشکلات و مطالبات را پاسخگو باشد.

سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تلاش می کنیم با ایجاد کارگروه های لازم استان ها را به شکل تخصصی ارزیابی و پایش کنیم گفت: بر همین اساس نیز بودجه واعتبارات لازم به استان ها اختصاص خواهد یافت.

وی البرز را یک استان پرسرمایه در فوتبال ارزیابی کرد  وگفت: این استان تامین کننده بخش زیادی از بازیکنان به خصوص در رشته فوتسال است و در برنامه های توسعه محور فدراسیون مدنظر قرار دارد.

ماجدی در پایان با درخواست از جامعه فوتبال گفت: نیروی انسانی بی نظیری از حیث بازیکن و مربی در ایران داریم و امیدوارم با همراهی و حمایت آنها و مسئولان بتوانیم گام های روبه جلویی برای فوتبال کشور برداریم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز