تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و مربیان برتر کاراته در قائم شهر

۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۳۱۱۰۶۲
تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و مربیان برتر کاراته در قائم شهر
در آئینی از تلاش کاراته کاران و مدال آوران استان مازندران در سال ۱۴۰۰ در قائم شهر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، به منظور قدرشناسی از تلاش‌ها و درخشش درخور تحسین کاراته کاران مازندران در سال ۱۴۰۰ از قهرمانان مدال آور، مربیان و داوران و هئیت‌های برتر کاراته مازندران در آئینی تجلیل شد.

رئیس هیئت کاراته مازندران وجود ظرفیت‌های بالای فنی و قهرمانی ورزش کاراته، عضویت حداکثری کاراته کاران مازندران در تیم ملی و کسب سهمیه و قهرمانی و مدال آوری و حضور مربیان کاراته استان در مقام مربیان تیم‌های ملی را از مشخصه‌های بارز برتری هئیت کاراته مازندران به عنوان قطب کاراته کشوراعلام کرد.

رجبی همچنین، کسب رتبه برتر کشوری درسه سال متوالی ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در بخش‌های مختلف فنی وفرهنگی و مسابقات ونیزحضور موفق در رقابت‌های ملی، آسیایی و بین المللی وبرگزاری کلاس‌های آموزشی و تقدیم مدال‌ها و نشان‌های افتخار ورزشی به خانواده‌های معظم شهداومشارکت در تهیه واهدای کمک‌های معیشتی به نیازمندان را از توفیقات و افتخارات هئیت‌های کاراته استان مازندران برشمرد.

او افزود: از بین ۴۴ هئیت ورزشی استان هئیت کاراته مازندران با بیشترین موفقیت و افتخار آفرینی عنوان هئیت برتر استان را کسب کرد ودر سطح کشوری نیزمازندران ازبین هئیت‌های کاراته استان‌ها در سه سال متوالی جزء هئیت کاراته برترکشور شناخته شد.

در این آئین با اهدای لوح سپاس و جایزه از ۷۳ نفر از قهرمانان مدال آور، مربیان و پیشکسوتان و روسای هئیت‌های برتر کاراته استان مازندران تقدیر شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز