جودو البرز روزهای پرکاری را در پساکرونا رقم زد

۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۱:۳۶
کد خبر: ۱۳۱۷۶۱۴
جودو البرز روزهای پرکاری را در پساکرونا رقم زد
رئیس هیات جودو استان البرزبا بیان اینکه روزهای پرکاری را پس از رفع محدودیت های کرونایی رقم زدیم گفت: ماحصل فعالیت ها جهش قابل توجه در دعوت البرزی ها به مسابقات مدعیان تیم ملی بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، عباس سلگی اظهار کرد: در سه ماهه پایانی سال 1400 فرصت فعالیت به رشته جودو داده شد و ما در همین مدت زمان اندک توانستیم برنامه های متنوعی را به اجرا درآوریم.

وی افزود: برگزاری مسابقات چندجانبه با حضور تیم هایی از سراسر کشور،برپایی وفعال سازی پایگاه قهرمانی و تشکیل تیم های منتخب بخشی از فعالیت های صورت گرفته بود.

سلگی با اشاره به حضور دو تیم استان در لیگ امید گفت: تیم های ما در این مسابقات با عملکرد فنی خوب خود توانستند رتبه های پنجم وششم را به دست آورند.

متولی جودو استان البرز تصریح کرد: البرز در مجموع فعالیت ها یکی از استان های پرکار لقب گرفت و توانست در ایامی که بسیاری از استان ها عملا تعطیل بودند برنامه های خوبی را اجرایی کند.

سلگی حضور 10 البرزی در مسابقات انتخابی مدعیان تیم ملی را یک اتفاق مثبت و کم سابقه برای البرز دانست و گفت: امیدوارم نفرات حاضر بتوانند عملکردی خوب را در این مسابقات که پایان هفته جاری برگزار می شود رقم بزنند.

وی در پایان به مهمترین برنامه های هیئت در سال جدید اشاره کرد و گفت:حضور در لیگ های کشوری با هدف دیده شدن بهتر جودوکاران،توسعه استعدادیابی و حضور موفق در مسابقات کشوری از مهمترین اهداف سال جدید است.

انتهای پیام  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز