صدور مجوز ۲۳۰ دفتر پیشخوان دولت در آذربایجان‌غربی

۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۴:۵۵
کد خبر: ۱۳۱۸۱۳۳
صدور مجوز ۲۳۰ دفتر پیشخوان دولت در آذربایجان‌غربی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: از ابلاغ آیین نامه جدید دفاتر پیشخوان دولت، مجوز ۲۳۰ دفتر پیشخوان به آمار دفاتر پیشخوان در این استان اضافه شده و این آمار به ۴۷۵ دفتر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به رتبه استان در شاخص IDI و پایین بودن سطح سواد رسانه‌ای عنوان کرد: با توجه به پایین بودن استفاده مردم از خدمات الکترونیکی دولت در استان نقش دفتر پیشخوان برجسته‌تر می‌شود.

وی افزود: شفاف سازی در ارائه خدمات و کاهش فساد اداری در دستگاه‌های اجرایی منوط به الکترونیکی شدن خدمات دستگاه‌های اجرایی است که باید با پیگیری از دستگاه‌ها در توسعه دولت الکترونیک تلاش کنیم.

رئیس کارگروه  دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان‌غربی گفت: درخواست ایجاد، تمدید، جابجایی، نقل وانتقال و سایر خدمات دفاتر پیشخوان دولت به طور کامل الکترونیکی است و نیاز به مراجعه حضوری ندارد.

وی اضافه کرد: الکترونیکی کردن خدمات دستگاه‌های اجرایی با توجه به شرایط کنونی ضروری‌تر است.

مدیر کل ارتباطات با اشاره به رسیدگی به تخلفات دفاتر در کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان دولت شهری و ICTروستایی تصریح کرد:از ۱۳۴ پرونده تشکیل شده در سال گذشته ۷۰ پرونده به مرحله صدور رای ارجاع داده شده است.

جلیلی نژاد با اشاره به اینکه کیفیت ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت شهری ودفاترictروستایی به صورت مستمر بررسی می شود، گفت:با توجه به ابلاغ اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی، دارندگان پروانه دفاتر موظفند تمام شرایط و ضوابط مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه را رعایت کنند و در صورت تخلف، حسب‌مورد ارائه تذکر و اعمال نمره‌منفی، تعلیق خدمات، جرائم‌ مالی متناسب با تخلف، و در نهایت لغو پروانه در انتظار متخلفان است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز