کشف ۵۳۱ کیلو تریاک طی یک عملیات ضربتی در لرستان

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۳۱۹۳۵۲
کشف ۵۳۱ کیلو  تریاک طی یک عملیات ضربتی در لرستان
فرمانده انتظامی استان از توقیف کامیون کشنده و کشف 531 کیلو گرم تریاک در ایست و بازرسی "خمه" شهرستان الیگودرز خبر داد.

به     گزارش     خبرگزاری     برنا     از    لرستان    ؛    سردار"یحیی الهی" روز شنبه  در تشریح این خبر به رسانه ها ، اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی حمل مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه کامیون کشنده به سمت شهرستان الیگودرز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او  افزود: ماموران با تشکیل اکیب های ویژه درمحورهای مواصلاتی الیگودرز مستقر و کامیون مذکور را که از استان های شرقی کشور به مقصد استان های غربی بارگیری شده بود در ورودی ایست و بازرسی "خمه" شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی  لرستان، گفت: در بازرسی از کامیون کشنده مقدار 531 کیلو گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه در ابتدای سال تا کنون 860 کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف شده است، تصریح کرد: در این مدت 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش کشف مواد مخدر داشته ایم.

 سردارالهی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان و جدی با مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز