انهدام باند قاچاق مواد مخدر در خرم آباد

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۴:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۱۰۱۶
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در خرم آباد
جانشین فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 171 کیلو گرم تریاک در ورودی "خرم آباد" خبر داد.

به   گزارش  خبرگزاری   برنا   از   لرستان   ؛   سرهنگ"فرهاد ابدال چگنی" در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی حمل مقادیری مواد مخدر توسط 3 سوداگر مرگ با 2 دستگاه سواری پژو پارس و سمند از استان های جنوبی به استان های همجوار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تشکیل اکیب های ویژه درمحورهای مواصلاتی لرستان مستقر و با شناسایی پژو پارس آن را در ورودی"خرم آباد" متوقف کردند.

جانشین انتظامی استان گفت: در بازرسی از پژو پارس مورد نظر 171 کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر یک سواری سمند که محوله مواد مخدر را اسکورت می کرد نیز شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ ابدال چگنی با اشاره به دستگیری 3 نفر اعضای باند مربوطه، خاطرنشان کرد: از ابتدایی سال تاکنون یک تن و 50 کیلو گرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف و 4 باند سوداگرمرگ متلاشی شده است.

جانشین انتظامی استان لرستان در پایان تاکید کرد: مبارزه بی امان و جدی با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز