مسئولان البرزی همراهی کنند آفرودکاران را ساماندهی می‌کنیم

۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۳۲۱۹۴۷
مسئولان البرزی همراهی کنند آفرودکاران را ساماندهی می‌کنیم
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز گفت: چنانچه مسئولان استانی همکاری وهمراهی کنند می توانیم آفرودکاران را ساماندهی و مانع تخریب محیط زیست شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، اردشیر درویشی اظهار کرد: برای ساماندهی آفرودکاران باید مسوولان استانی کمک کنند تا دهکده ورزشی جاده برغان را ایجاد کنیم.

وی افزود: چنانچه این اتفاق رخ دهد و بتوانیم این مجموعه ایجاد شود می توانیم فضایی مناسب برای فعالیت علاقمندان به این رشته ایجاد کنیم و به نوعی مانع حضور گروه های آفرود در عرصه منابع طبیعی و آسیب های ناشی از آن شویم.

درویشی در بخشی دیگر از صحبت های خود به برنامه های این هیئت در توسعه همگانی اشاره کرد و گفت: در این راستا سال گذشته فراخوان دادیم و خوشبختانه با استقبال جوانان آموزش های رایگان به آنها داده ایم و این کار در سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: رمز موفقیت این هیات همدلی ورزشکاران و تفکر فراملی است که در این هیئت ورزشی حاکم شده به نحوی که مربیان ما با وسیله شخصی و امکانات موجود در هیات به مردم آموزش های رایگان می دهند.

متولی موتورسواری و اتومبیلرانی البرز در ادامه گفت: مسابقات متنوعی را برگزار می کنیم و توانسته ایم با این تمهید طیف های مختلف مردم و خانواده ها را جذب اتومبیلرانی و موتورسواری کنیم.

وی با اشاره به ضعف زیرساخت ها در البرز گفت: خودمان می دانیم پیست انقلاب مناسب برگزاری مسابقات و تمرین نیست اما به دلیل محدودیت های سخت افزاری مجبور به این کار می شویم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز