امروز پلیس ملجأ و پناهگاه مردم است

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۶:۰۸
کد خبر: ۱۳۲۳۵۰۷
امروز پلیس ملجأ و پناهگاه مردم است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه گفت: نیروی انتظامی در بین مسوولان و مردم از جایگاه مناسبی برخوردارست و خداوند را به خاطر وجود چنین نیروی ولایی، انقلابی و متواضع شاکر هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در دیدار فرمانده کل نیروی انتظامی کشور افزود: تاکنون در مراجعات مردمی شاهد گله‌مندی خاصی از مجموعه انتظامی نبوده‌ام و این نشانه عملکرد خوب پلیس در سطح استان و کشور است.

وی با قدردانی از مدیریت جهادی فرمانده کل انتظامی در خدمت صادقانه مجموعه انتظامی به مردم اظهار کرد: امروز  پلیس ملجأ و پناهگاه مردم بوده و این یک موهبت الهی است.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور نیز در این دیدار اظهار کرد: ماموریت مجموعه انتظامی در دو حوزه تامین امنیت و آرامش مردم به عنوان ستون اصلی و تاثیرگذار در امنیت و خدمتگزاری به مردم است.

سردار حسین اشتری افزود: شاخص خدمتگزاری به مردم وجه تمایز مجموعه انتظامی از سایر نیروهای مسلح است.  

وی با بیان اینکه تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا سرلوحه مجموعه انتظامی برای خدمت به مردم است ادامه داد: استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران مومن و ولایی برای انجام بهینه ماموریت ها یکی از موضوعات مهمی است که بر اساس تنوع در ماموریت های پلیس صورت می‌گیرد.  

سردار اشتری اضافه کرد: گزینش، عضویابی و جذب نیروهای مخلص در مجموعه انتظامی با تحول بسیار خوبی روبرو شده و در این نیرو در راستای برنامه های عقیدتی و فرهنگی اقدامات اساسی صورت گرفته است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز