سفر سرپرست ورزش و جوانان لرستان به الیگودرز

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۴:۵۷
کد خبر: ۱۳۲۳۷۴۲
سفر سرپرست ورزش و جوانان لرستان به الیگودرز
سید آرش قیاسیان سرپرست ورزش و جوانان لرستان جهت بازدید از پروژه های ورزشی الیگودرز به این شهرستان سفر کرد.

به   گزارش   خبرنگار  ورزشی  خبرگزاری  برنا  از  لرستان   ؛  سرپرست  ورزش و جوانان لرستان روز پنج شنبه در سفر به الیگودرز از پروژه ها واماکن ورزشی این شهرستان بازدید و در جریان آخرین وضعیت ورزش وجوانان الیگودرز قرار گرفت.

 سید آرش قیاسبان در حاشیه این بازدید به رسانه ها ، اظهار کرد: :از نگاه ویژه و پیگیریهای لازم  استاندار لرستان در حوزه ورزش صمیمانه سپاسگزاری می کنیم.

او با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم ضمن ارائه و تبیین برنامه هایی با منظور کاهش مشکلات مردم ، اافزود:  انتظارات مردم از مسیولین بالاست که در این راستا وظیفه ذاتی ما این است که  به بهترین شکل جوابگوی مردم باشیم.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان گفت:حدود ۱۸۵میلیارد در سفر ریاست جمهوری به پروژه های نیمه تمام اعتبار تخصیص یافته که امیدواریم بتوانیم در زمان معین این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

قیاسیان تاکید کرد:شهرستان الیگودرز در حوزه ورزش دارای ظرفیت ها و نیروهای انسانی بسیار ارزشمندی است که برنامه ورزش وجوانان استان  شکوفایی  هرچه بیشتر این ظرفیت ها است.

لازم به ذکر است ؛دیدار با محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه های سرپرست ورزش وجوانان لرستان بود.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز