آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۵:۲۵
کد خبر: ۱۳۲۶۱۷۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
آخرین آمار کرونایی استان اردبیل تا 17 اردیبهشت 1401 اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته، 4 مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و طی این مدت مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشده است.

علی محمدیان اردی افزود: شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل به 23 نفر رسید که نسبت به روز قبل 18 نفر کاهش داشته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۷ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه 9 بیمار نیز در 24 ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان سرعین در وضعیت نارنجی، شهرستان های اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، نیر، نمین و گرمی در وضعیت زرد و شهرستان اردبیل، خلخال، پارس آباد و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

محمدیان با اشاره به تزریق 2 میلیون و 217 هزار و 807 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، 966 هزار و 896 دُز مربوط به مرحله اول، 853 هزار و 872 دُز مربوط به مرحله دوم و 397 هزار و 039 دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز