استاندار مازندران: حفظ قدرت اقتصادی مردم دغدغه جدی دولت سیزدهم است

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۷:۲۸
کد خبر: ۱۳۲۶۵۱۹
استاندار مازندران: حفظ قدرت اقتصادی مردم دغدغه جدی دولت سیزدهم است
استاندار مازندران با اشاره به این که حفظ قدرت اقتصادی مردم دغدغه جدی و نخست دولت سیزدهم است، گفت: همسو با این رویکرد دولت اقدام به جراحی بعضی از سیاست های اقتصادی کرد که از جمله آن حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی بود که اقدامی شجاعانه است. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور در رزمایش جهادگران فاطمی مازندران اظهار داشت: ارائه ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به بهانه تامین کالاهای اساسی سیاستی اشتباه بود که باعث ایجاد رانت ویژه ای برای عده ای خاص شد در حالی که کالاهای اساسی با وجود دریافت چنین ارزی گران تر به دست مردم می رسید.

وی بر ضرورت همراهی گروه های جهادی و همسویی تمامی دستگاه های اجرایی با رویکرد اقتصادی دولت سیزدهم شد و گفت: امروز گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم و توجه به اقشار آسیب پذیر و مستضعف جامعه جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری را عملیاتی و همه فضا سازی های دشمنان علیه کشور را حنثی می کنند.

استاندار مازندران با بیان این که باید فضاسازی رسانه ای دشمنان در ناامید کردن مردم را خنثی کنیم، عنوان کرد: نقش محوری گروه های جهادی ضمن حفظ کرامت انسانی، ارائه خدمات مختلف در همه بخش ها است.

وی با اظهار این که مردم مازندران در ادوار مختلف انقلاب و پس از انقلاب در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و بویژه در پاسداشت ارزش های اسلام، انقلاب و آرمان های شهدا نقش محوری داشته اند و زبانزد بودند، گفت: حضور رشادت گونه مدافعان حرم و تقدیم بیش از ۴۵ شهید در این جبهه مازندران را نیز در جهان اسلام زبانزد کرد.

حسینی پور با بیان این که گروه های جهادی بسیج سازندگی مازندران نیز نقش محوری در توجه به اقشار آسیب پذیر و مناطق محروم دارند، گفت : امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری همواره عدالت در برخورداری از همه امکانات و خدمات عمومی را مورد توجه و تاکید قرار دادند و امروز نیز یکی از رهنمود های اصلی رهبری توجه به مناطق محروم و قشر مستضعف جامعه است.

استاندار مازندران با ذکر این نکته که انقلاب اسلامی با رویکرد واگذاری اداره امور کشور به خود مردم شکل گرفت، پیروز شد و تداوم یافته است، بیان داشت: نمونه بارز چنین وضعیتی را ما در جهاد سازندگی در هشت سال جنگ تحمیلی به یادگار گذاشتیم و این الگو امروز در گروه های جهادی بسیج و سپاه تجلی یافته است.

وی افزود : گروه های جهادی با بهترین نیروها کارآمدی خوبی در توسعه ، عمران آبادی و از هم مهم تر توجه به قشر آسیب پذیر در مناطق محروم دارند و حضورشان روزنه امیدی در دل مردم است.

حسینی پور از گروه های جهادی با عنوان بن بست شکنان عرصه ارائه خدمات مختلف در جامعه بویژه در مناطق محروم یاد کرد و گفت: خداباوری ، خود باوری و مردم باوری از خصیصه های گروه های جهادی است و در واقع این گروه ها جلوه ایثار و از خود گذشتگی در جامعه هستند، چرا که آنان کسانی هستند که کوچکترین خدشه ای به کرامت انسانی وارد نمی کنند.

وی خدمت بی منت را شاخصه اصلی گروه های جهاد ی برشمرد و افزود : گروه های جهادی با هزینه های شخصی فعالیت های مختلف را البته با برنامه ریزی دقیق و عمیق در راستای توسعه ، عمران آبادی و خدمات عدالت محور انجام می دهند ضمن این که حفظ حرمت انسانی را به عنوان نخستین هدف فعالیت های خود تبیین کرده اند.

استاندار مازندران با اظهار این که امروز تفکر گروه های جهادی ایران در جبهه مقاومت جهان اسلام نیز تبدیل به الگو شده است، گفت: نمونه بارز این الگو عمیق شدن تفکر جهادی در بین جوانان کشورهای اسلامی منطقه بویژه یمن است، کشوری که با تفکر جهادی هفت سال مقابل مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات نظامی و جنگی صعودی ها مقاومت کرده است.

نماینده عالی دولت در مازندران تقویت تفکر جهادی را اولویت نخست و رویکرد اصلی دولت سیزدهم برشمرد و تاکید کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی استان باید تعامل بیشتری با این گروه ها داشته باشند.

همزمان با سراسر کشور رزمایش جهادگران فاطمی با سه هزار گروه جهادی بسیج سازندگی مازندران امروز شنبه با حضور نمانیده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران، فرماندهان سپاه کربلا و مدیران دستگاه های اجرایی استان در ساری آغاز شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز